Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | F | G | H | K | L | O | P | S | T | V
Találatok száma: 27.

B

Bagdány Zsuzsanna (2014) Ökotermelés, biotáplálkozás, biotermékek és ezek felhasználása a hazai vendéglátásban a Nimród Bioszálloda és Bioétterem példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Berki Nóra (2014) A fogászati turizmus jelentősége Sopronban- A fogászati szolgáltatást nyújtó szálláshelyek összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borlai Sára Bernadett (2014) A magyarországi kávézási szokások alakulása, és a Starbucks kávézó térhódítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Buda Bettina (2014) Alsó-Bodrogköz kulturális és gasztronómiai értékei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csorba Regina (2014) Ökotermelés, biotáplálkozás, biotermékek - és ezek megjelenése a hazai vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Farkas Zsuzsanna Henriett (2014) A szállodai likviditást befolyásoló tényezők elemzése, egy konkrét szálloda pénzügyi rendszerében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gunyecz Tibor Konrád (2014) Pálinkafőzés Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében, a pálinka szerepe a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hantos Flóra (2014) A munkahelyi étkeztetés és irodai juttatások korrelációja a dolgozói elégedettséggel és ennek közvetett hatása a profitra egy internacionális cégnél globális szinten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kovács Enikő Éva (2014) Az olívaolaj. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kőszeri Virág (2014) Büfék, falatozók piaci pozíciója, működtetésüknek, jövedelmezőségüknek elemzése konkrét példán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lampert Lilla (2014) Az idegenforgalom statisztikai indikátorainak alakulása a németországi tübingeni régióban és ennek hatása a Romantik Hotel Kleber Post gazdálkodási mutatóira. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Ordasi Natália (2014) Sonkák a spanyol gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Patócs Réka (2014) Pilgrim tourism in the 21st century presenting through accommodations on the Hungarian Saint James Way. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Sallai Daniella (2014) Craft beer manufactures in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Karolina (2014) Táplálékallergia, mint a vendégélményre negatívan ható tényező. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szeles Anita Nóra (2014) Rugalmas árpolitika a szállodaiparban és a Revenue Menedzsment gyakorlata a Danubius Hotel Gellért példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szilvási Zsófia (2014) A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace bemutatása, gasztronómiája és helye a magyar szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szücs Alexa (2014) Risk Management a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szűcs Imola (2014) Incredible dietary trends and special kitchen technologies nowadays. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Takaró Márk (2014) Gasztronómiai irányzatok múltja,jelene és jövője a magyar vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tudja Mónika (2014) Közösségi média marketing a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Brigitta (2014) Higiéniai szabályok megnyilvánulása és jelentősége a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Török Csilla Anna (2014) Hungarikumok - A zserbó, mint Hungarikum. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Van Vooren Carolien (2014) PRESENTATION AND ANALYSIS OF INTERNSHIP IN HOSPITALITY INDUSTRY AS A LEARNING TOOL FOR ENTRANTS. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Adél (2014) Feasibility study of a new restaurant. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Nelli (2014) Az érzékszervi marketing alkalmazási lehetőségei a szállodai kommunikációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Rita (2014) Kistermelői és kézműves élelmiszertermékek megjelenése a hazai vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 13:20:41 CEST.