Tételek ahol a szak " Turizmus - Vendéglátás BA " és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Á
Találatok száma: 150.

A

Andrik Alexa Enikő (2017) A Szentendrei járás turizmusának fejlődése és javaslatok a turizmus továbbfejlesztésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Babay Kristóf Gábor (2017) A HOSTELEK TÉRHÓDÍTÁSA BUDAPESTEN – ESETTANULMÁNY A FULL MOON DESIGN HOSTEL BUDAPESTRŐL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balog Ádám (2017) Rendezvények lebonyolítása és rendezvényhelyszínek értékesítése a Budapesti Gyógyfürdőkben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bartha Krisztina (2017) Az Amerikai Egyesült Államok, mint a magyarországi beutazó turizmusban nagy fejlődési potenciállal jellemezhető küldő piac vizsgálata, lehetséges marketing stratégiák kialakítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bartóki Réka (2017) Egészséges étterem megvalósíthatósága Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Baráti Dorottya (2017) Az Európai Unió bővítése - Szerbia és Montenegró integrációja - Turizmusra való hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bede Alexandra (2017) Az Irgalmasok Veli Bej Fürdője és a Rudas Gyógyfürdő összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Beleznai Kinga (2017) Az új hullámos kávézók térnyerése és a kávéfogyasztási trendek alakulása Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bellér Gábor Bence (2017) A közösségi közlekedés hatása a turizmusra (Balaton térségében). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Belán Adrienn (2017) A helyi önkormányzatok lehetőségei a Dunakanyarban - kistérségi törekvések a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bene András János (2017) A tokaji Furmint helye, szerepe a gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bocskay Réka (2017) A kulturális távolságok hatása az Európai Unió bővítési folyamatára- Törökország esete. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bodó Péter (2017) A Novotel Budapest Danube Hotel étel-, italkínálatának elemzése, a választék kialakításának szempontjai és következményei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Buzamanisz Attila (2017) A vidéki turizmus szerepe Kozárd település fejlődésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bódis Lilla Szilvia (2017) Finnország helyzete az észak- európai turizmus piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csarnai Alexandra Hajnalka (2017) Employer Branding azaz a Munkáltatói Brand bemutatása a Danubius Hotels Group példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csernák Orsolya (2017) Látássérültek és vakok utazási lehetőségeinek hazai vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Czakó Dóra Eszter (2017) Kreativitás és permanens innováció a rendezvényszervezés területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Czirják Regina (2017) Holt szezon lehetőségei a Balaton térségében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Czompa Fanny (2017) A burgonya felhasználása és jelentősége a magyar gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

DEÁK NÓRA (2017) MAGYARORSZÁG ÉS SPANYOLORSZÁG TURIZMUSPOLITIKÁJÁNAK ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dréher Dóra (2017) A légitársaságok és utazási vállalkozások együttműködésének kérdései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dusnoki Kitti (2017) Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér és a diszkont légitársaságok jelentősége Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dévényi Pál (2017) A BREXIT EGYESÜLT KIRÁLYSÁG TURIZMUSÁRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Egri Eszter Judit (2017) Tárnok nagyközség településfejlesztési lehetőségeinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Engelhardt Éva (2017) Helyi termékek jelentősége a falusi turizmusban a Bicskei és a Székesfehérvári kistérség vizsgálatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Faluközi Tímea (2017) Figula pincészet és borainak bemutatása, elemzése vendéglátó szempontból. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Faluközi Tímea (2017) Különböző élelmiszercsoportok szerepe, jelentősége a kiegyensúlyozott táplálkozásban, a vendéglátóipari étkeztetésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Faluközi Tímea (2017) Különböző élelmiszercsoportok szerepe, jelentősége a kiegyensúlyozott táplálkozásban, a vendéglátóipari étkeztetésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Farkas Noémi Kinga (2017) A méhészet és a méz gasztronómiájának megjelenése és fejlesztési lehetőségei a falusi turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fazekas Anna (2017) A kastélyok és várak turisztikai célú hasznosítása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fehér-Sáfrány Andrea (2017) Biokávézók fogyasztási szokásainak felmérése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fenyvesi Berta (2017) Történelmi emlékhelyek és történelmi gasztronómia Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Feuerstein Tímea (2017) Keresleti trendek elemzése, új piacok keresése a Kempinski Hotel Corvinus Budapest szálloda csoport- és rendezvényértékesítésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fóner Kristóf (2017) Mennyiben jelent vonzerőt a magyarországi beutazó turizmusban a street food? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Földvárszki Lilla (2017) A turizmus szerepének összehasonlítása Magyarországon és Spanyolországban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Geréb Krisztina (2017) Pénzszóró románok, gyökereket kereső magyarok - Ki a turista Székelyföldön? A beutazó idegenforgalom trendjének komplex elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Godó Adrienn (2017) Idegenforgalmi célú fejlesztések lehetőségei Nagymaroson. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Greksa Viktória (2017) Az Aquincum Hotel és a Corinthia Hotel rendezvényszervezési tevékenységének összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gulyás Adrienn Dóra (2017) Budapesti butik hotelek marketingtevékenységei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gulyás Zita (2017) A borok és gasztronómia bemutatása Gál Tibor Pincészetén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gut Evelyn (2017) A borturizmus hozzájárulása a Balaton turisztikai régió idegenforgalmának fejlődéséhez. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gyenge Izabella (2017) A dunai hajózás turisztikai helyzetelemzése Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gárdai Laura (2017) A kulturális turizmus jelene és jövőképe Szekszárdon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hegedüs Dorottya (2017) A MICE turizmus bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hegedüs Renáta Anna (2017) Vas megye turisztikai imázsa. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hertner Zsófia (2017) A diétás desszertfogyasztás lehetőségei- Egy budapesti cukrászda bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hollósi Barbara (2017) Cukorfogyasztási szokások az élsportolók körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Zoltán (2017) Magyarországi kávémárkák fogyasztói szemmel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth- Hassan Klaudia (2017) A Corvin Plaza Apartments Kft sajátos létesítésének és működésének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hrabovszki Dóra (2017) A belső vállalati rendezvények élmény oldalról történő megközelítése és a trendek változása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

I

Illés Anita (2017) Megvalósíthatósági tanulmány egy virtuális panzió példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Imrik Zsuzsanna Viktória (2017) Tréningek és továbbképzések a budapesti ACCOR szállodákban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Jarabek Tamás Gábor (2017) A The Three Corners Hotel Anna piaci koncepciójának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Juhász Anna (2017) Mobiltelefon applikációk szerepe a városi turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Juhász Béla (2017) A Corso étterem személyzetfejlesztési lehetőségeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Juhász Tamás (2017) A felszolgálási díj és a borravaló szabályozása és gyakorlata Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kapustina Natalya (2017) A Lufthansa és Aeroflot történelme, illetve válság hatása a két cégre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kassai Dorina (2017) Családi vállalkozások sajátosságainak bemutatása, egy kiválasztott pékség példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Katona Enikő Julia (2017) Véleménykutatás a 37/2014 EMMI rendelet nevelés-oktatási szegmenseivel kapcsolatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Katona Ágnes Zsuzsanna (2017) A 17. FINA vizes világbajnoksághoz kapcsolódó fejlesztések és várható hatásuk a turizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Bence (2017) Az olasz, spanyol és görög konyha jellemzése, illetve ezek hatása a magyar gasztronómiára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Viktor (2017) A vendéglátás humánpolitikai tevékenysége és munkaerő-piaci problémái napjainkban, ezek hatása az üzemeltetési színvonalra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kladiva Krisztina (2017) A City Hotel Miskolc szerepe a város turisztikai kínálatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Barbara Alexandra (2017) 2024 nem, de az igény megmaradt - fogyatékkal élő sportolók szállásigényének átfogó vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Evelin (2017) Fuerteventura és Lanzarote különleges idegenforgalmi kínálata a Kanári-szigetek térségében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Fanni Eszter (2017) A turizmus szerepének bemutatása Spanyolországban Andalúzia a mór és keresztény civilizáció földje. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Klaudia Krisztina (2017) Turisztikai vállalkozások számviteli és adózási sajátosságai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Szilvia Gréta (2017) Az elmúlt évek világpolitikai eseményeinek hatása a turizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács-Zelenyánszki Tímea Lívia (2017) Autóversenypályák turizmusa Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kreisz Ágnes Andrea (2017) Kávéházak kínálata a kezdetektől a mai napi újhullámos kávézókig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kristóf Petra (2017) A beszerzési tevékenység fontossága a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kundermann Tamás (2017) Saját beruházásban megvalósítandó steak bár piaci pozíciója, működésének és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kuripla Edina (2017) A terrorizmus és a zavargások hatása Tunézia turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kövér Csenge (2017) A nemzetközi sportrendezvények és a budapesi olimpia turisztikai vonzereje és gazdasági hatásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Liki Dorina (2017) Szécsény és térségének turizmusa, fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lukács Rebeka (2017) Édesítőszerek a cukrászdák világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lénárd Réka (2017) Tokaj – Hegyalja borvidék rendezvényturizmusának hozzájárulása a helyi gazdasági fejlődéshez. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Létai Flóra (2017) Kézmuves sajtok felhasználása a vendéglátásban - Igmándi Sajtmuhely termékeinek bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lónai Dorina (2017) A turizmus keresletének és kínálatának bemutatása és elemzése Sárváron. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lőrinczi Orsolya (2017) Turisztikai imázs vizsgálatok-Hargita megye vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Major Krisztina Dóra (2017) Eger és környéke turizmusának fejlesztése a TDM szervezet segítségével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Marczisák Boróka (2017) Andorra gazdasága a turizmus tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mazuk Valéria (2017) Abasár és környéke turizmusfejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mecseki Andrea (2017) Pilisvörösvár és környékének sváb hagyományú rendezvényei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Medvigy Léna (2017) A papírmentes adminisztráció megvalósításának lehetőségei a budapesti Ritz-Carlton Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mikó Barbara (2017) A magyarországi idegenforgalmi KKV-k indulásának főbb kérdései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Misti Evelin (2017) A charter- és a fapados járatok szerepe a szervezett utazásoknál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mohácsik Mária (2017) A kézilabda szerepe a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Edit Gyöngyi (2017) Budapest rejtett titkai Tematikus városnézések bemutatása túraszervező cégek vizsgálata alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Kitti (2017) Turisztikai termékfejlesztés hatása a gyógyturizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mosonyi Márk (2017) A tradíció és az Y generáció találkozása a Szamossal. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mácsai Dorottya (2017) A WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásainak elemzése és ezek minőségfejlesztési lehetőségeinek feltárása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Máté Rebeka (2017) Friss és szárított fűszerek érzékszervi vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mészáros Vivien Brigitta (2017) Laktóz- és gluténmentes ételkínálat a budapesti vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Melánia (2017) Gyergyószentmiklós és a hozzá tartozó Gyilkostó település turizmusa - helyzetfelmérés, helyzetelemzés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nemes Szabolcs (2017) A budapesti kávéházak története. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Oelberg Laura Zsófia (2017) "Utak a gyökerekhez" turizmus keresleti és kínálati oldalának átfogó vizsgálata Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Osbáth Evelin (2017) A városi ifjúsági turizmus keresletének és kínálatának bemutatása és elemzése a Nyugat-Dunántúlon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pap Csilla (2017) A munkahelyi stressz vizsgálata és csökkentésének lehetőségei a szállodai Front Office és sales területeken. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Perger Zsófi (2017) A turizmussal kapcsolatos biztosítások Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pintér Alexandra (2017) Három Észak-magyarországi kastélyszálló összehasonlító elemzése rendezvényturisztikai szempontból. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pintér Judit (2017) A helyi önkormányzatok lehetőségei - a berettyóújfalui kistérség törekvései a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Resch Miklós (2017) Koffeintartalmú italok fogyasztási szokásai sportolók körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rimay Petra (2017) A kávéházak piaci helyzete, ezen belül az Ahoy kávéház működtetésének és gazdálkodásának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ruzsics Rebeka (2017) Hévíz szerepe a hazai gyógyidegenforgalomban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Sebestyén István Mátyás (2017) Sopron, mint klimatikus gyógyhely helyzete és fejlesztési lehetőségei a Soproni Hegység Natúrpark koncepció alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Simon Alexandra (2017) Az Airbnb hatása az e-turizmusra és az utazási szokásokra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sneé Kristóf Hannó (2017) Diákmunka közvetítés tendenciái Magyarországról az Amerikai Egyesült Államokba az elmúlt 10 évben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sorbán Edit Diána (2017) Új vezetési rendszerek elméleti és gyakorlati kérdései a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Stocz Bianka Magdolna (2017) Erdély jelentősebb gyógyhelyeinek az összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Studer Bence (2017) Szigetszentmiklósi járás turizmusának fejlesztési lehetőségei társadalmi és gazdasági vonatkozásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Molli (2017) Mobil applikációk szerepe a turizmus-vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Diána Lilla (2017) Katalán gasztronómia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szakács Zsuzsanna (2017) Új-Zéland alternatív turizmusa. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szalontai Lilla (2017) A borok és ételek harmóniája az IKON Restaurant & Lounge példáján bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szebeni Flóra (2017) Vállalatok évértékelő rendezvényeinek fellendülése, a gazdasági világválságot követően. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szekeres Zoltán (2017) Élőzenés vendéglátó üzletek Budapesten Az élőzenés vendéglátó üzletek tárgyi eszközrendszerének kialakítása a zeneszolgáltatás tekintetéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szemesy Dorottya (2017) A rendezvényszervezés piacán való fennmaradás és versenyképesség megőrzése a Hello Event példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szemők Zsófia Zsuzsanna (2017) Budapest fürdőváros múltja, jelene és jövője a lakosság egészségének védelmében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szenti Rebeka (2017) Motiváció és Vezetés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szigetvári Xénia Bernadett (2017) A magyar egyetemisták utazási döntései, és befolyásoló tényezői. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szilágyi Lilla Krisztina (2017) A posztmodern turizmus és a luxusturizmus kereslete és kínálata a világon, Magyarország turisztikai kínálatának fejlődési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sztupovszki Dóra (2017) Az amerikai fiatalok utazási szokásainak elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Székely Zsuzsa (2017) Kávéfogyasztási szokások bemutatása a Cafe Frei Franchise hálózat vizsgálatával. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szücs Viktória (2017) Dubaj szállodaiparának elemzése, a Jumeira Rotana szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sárik Dóra (2017) A budapesti gyógy- és egészségturizmus szerepe, fejlesztési lehetőségei és imázsvizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sólyom Rita (2017) Védett területek a fővárosban és turisztikai hasznosításuk. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Takács Anett (2017) Vegán desszertek készítése és fogyasztási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Takács Edina Dóra (2017) A MICE piac programkeresletének tendenciája Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tamási Vanda (2017) Versenytárselemzés egy adott vállalkozás gyakorlatában-Alfa Art Hotel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tamásy Alexa (2017) Az élelmiszerpazarlás kritikus pontjainak vizsgálata egy budapesti, ötcsillagos szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tasi Tamara (2017) Tokaj a világ kincsesládája Múltja, jelene és jövőképe. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Thimár Zsófia Zita (2017) A street food fellendülésének bemutatása budapesti vállalkozások alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tihanyi Norbert (2017) F&B ÉRTÉKESÍTÉS A MERCURE BUDA HOTELBEN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Turú Orsolya (2017) Kiskőrösi kistérség turisztikai elemzése, a térség adottságaiból adódó fejlesztési lehetőségek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Bence (2017) Koffein italok fogyasztási szokásai összehasonlítás a BGE és a SUNY New Paltz diákjai között. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Erika Lívia (2017) Egy szálloda megnyitásával kapcsolatos előkészületek és költséggazdálkodási összefüggések bemutatása a Hotel Moments Budapest szállodán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Fruzsina (2017) Az EU oktatáspolitikájának dilemmái és az Erasmus-program kérdőjelei a turizmus-vendéglátás szakon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Noémi Fanni (2017) A NUR Neckermann Kft. árualapjának vizsgálata a családosok szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Ágnes (2017) Higiéniai követelmények egy melegkonyhás vendéglátóhely esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Vad Zsuzsanna (2017) Budapest speciális helyszete és szerepe a dunai hajózásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Alexandra (2017) A szabadidős kínálat megjelenési formái a Paksi Kistérségben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Veinlich Nándor (2017) A szállodai Front Office innovatív megoldásainak bemutatása és hatáselemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Verebesi Gréta (2017) Egészségturisztikai versenytárselemzés a Közép-Magyarországi régióban - A SPAuza Medical Wellnessház gyakorlatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Veres Réka (2017) Az 5 csillagos üzleti szállodák versenye Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vincze Endre Dániel (2017) Mangalica a magyar vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Visnyay Dániel Attila (2017) Indonézia lehetőségei a turisztikai piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Viszokai Vivien Diána (2017) Lanzarote turizmusának elemzése és a fenntartható turizmus helyzete a szigeten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Á

Ábel Eszter Tímea (2017) A szállodai dolgozók megtartásának lehetőségei a Novotel Budapest Danube **** szálloda példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 23. 00:03:27 CEST.