Tételek ahol a szak "Turizmus - Vendéglátás" és a mű dátuma 2015

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 135.

Antal Adrienn (2015) Idegenforgalmi célú fejlesztések és jövőbeli lehetőségek feltárása Eger városában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bakay Sára (2015) BELVÁROSI BUTIKSZÁLLODÁK KÖRNYEZETTUDATOS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA A HOTEL PALAZZO ZICHY**** ÉS A MAMAISON HOTEL ANDRÁSSY**** ALAPJÁN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bakó Berta Anna (2015) Társadalmilag felelős kis- és középvállalkozások az idegenforgalomban, konkrét példákon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balázs Orsolya (2015) A síutak szervezésének és értékesítésének kihívásai a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bayer Ágnes (2015) A gazdasági válság hatása a Budaörsön működő utazási vállalkozások és kereskedelmi szálláshelyek életére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Begala Fanni (2015) Allergiás a jelölésre? Avagy útmutató az allergének jelölésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bereczki Melinda (2015) A képzés és a marketing szerepe a falusi turizmus működtetésében Fülöpszállás és környékén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bergmann Ernő (2015) Egy balatoni cukrászda gazdasági működése, számvitele. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bergmann Judit (2015) A Szemlő-hegyi-barlang szerepe a főváros turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bezerédi Zsuzsanna (2015) A szőlő- és borterápia helye a hazai és európai egészségturizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bicskei Orsolya (2015) A hagyományos légitársaságok és hagyományos utazási irodák kapcsolata Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borbély Bianka (2015) Zalaegerszeg turizmusa és fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Boros Brigitta (2015) A Duna Borrégió jelentősége Magyarország turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borsi Krisztina (2015) A Hilton Budapest versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borsos Fruzsina (2015) Mallorca turisztikai imázsvizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Burai Tímea Zsuzsa (2015) Zöldülő turisztikai kínálat - Szállodai környezettudatosság és energiatakarékosság a Sofitel Budapest Chain Bridge-ben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bálint Kinga (2015) Idegenforgalmi célú fejlesztések a Veresegyházi Kistérségben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Béres Nikolett (2015) Vendégkapcsolati eszközök és vendégvélemény-kezelési módszerek elemzése az InterContinental Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bódis Ágnes (2015) A fesztiválok hatása Zamárdi szálláshelyforgalmára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Caglar Magdolna Erika (2015) A Török Riviéra turizmusának fejlődése a kezdetektől napjainkig (1950-2014) és további fejlődési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Cseh Krisztina (2015) Menüs rendszerű étkezde létesítése Zalaegerszegen a konkurencia elemzésének segítségével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csemer Virgínia (2015) Vendégtípusok a HOTREC-ben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Cseriová Andrea (2015) Vállalati társadalmi felelősségvállalás kritikai elemzése az Accor szállodacsoporton keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csiffáry Andrea (2015) Szerzetesi központok szerepe a hazai turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csizmadia Szilvia (2015) Gluténmentes és laktózmentes ételajánlatok az Egyesült Államokban és Hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Damásdi Edit (2015) Tiszakécske idegenforgalmi fejlesztései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

De Negri Adriano (2015) Vadászat és a magyar gasztronómia kapcsolata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dedinszky Emese (2015) Kenyérfajták és kenyérfogyasztási szokások a hazai lakosság és a vendéglátás körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Diamant Máté Kristóf (2015) Víziturisztikai fejlesztések lehetőségei a Budapest- Közép-Dunavidék Idegenforgalmi régióban, illetve a Soroksári-(Ráckevei) Dunaág turisztikai hasznosíthatósága. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dobrozemszky Gábor (2015) A mobil alkalmazások lehetősége a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dósa Lilla Dalma (2015) Budapest szerepe az európai városi turizmusban, és megújulási lehetőségei a turisztikai termékfejlesztés szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Elek Zsófia (2015) A túlzott sófogyasztás káros hatásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fekete Diána (2015) A munkaügyi kapcsolatok rendszere és kihívásai a szállodaiparban, a magyarországi és az angliai helyzet összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fodor András (2015) Saját mobilalkalmazás előnyei a szállodák számára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fodor Csilla (2015) A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gondola Anita (2015) A budapesti és bécsi kávéházi kultúra összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gulyás Krisztina (2015) Pénzügyi vezetés, pénzgazdálkodás a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace pénzügy osztály szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gyuricza Brigitta (2015) Az olasz és az újhullámos kávék nyomában, cserjétől a csészéig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gál Anett (2015) A magyarországi beutazó turizmus alakulása az elmúlt 10 évben (2004-2014). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gálfi Dorina (2015) Balatonfüred kistérség vonzerejének szerepe a falusi turizmus fejlesztésében. Tihanyi hely hagyományok ming idegenforgalmi vonzerő. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hajdú Anna Hajnalka (2015) Bécs turizmus marketingstratégiájának hatékonysági elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hangó Dóra (2015) Gluténmentesen a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Lilla (2015) A Sisi imázs szerepe a turizmusban Magyarországon és Ausztriában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Zsolt Olivér (2015) A magyarországi és a nemzetközi halfogyasztási szokások összehasonlítása, valamint belföldi felhasználás a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hrisztov Stefan (2015) Uticél Európa közepe, avagy barangolás Szlovákia gasztronómiájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hulman Roland (2015) A budapesti közösségi közlekedés idegenforgalommal is kapcsolatos fejlesztései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ihász Szilvia (2015) Turisztikai szolgáltatások, ökoturisztikai programok elemzése a Balaton-felvidéki Nemzeti Park és az olasz Gran Paradiso Nemzeti Park összevetésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Illésy Katalin (2015) Egy szingapúri időalapú kávézó marketingtevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Imre Eszter (2015) Panaszszituáció kezelése a Sofitel Budapest szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Incefi Réka (2015) Lannathai étkezési szokások és a thaiföldi ételek térhódítása a hazai piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Jován Annamária (2015) A budapesti kávéházak története. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Juhász Veronika (2015) Egységes Pilis-Börzsöny Zöld Régió létrehozása az ökoturizmus fejlesztésével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kalapos Nanett (2015) Brüsszel szabadidős és kulturális turizmusa. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Karajz Zsófia (2015) Az online szájreklám hatása a döntéshozatali folyamatra a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kerezsi Dóra (2015) A Bock borászat és gasztronómiai tevékenység bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kisdéry Boglárka (2015) A Hungexpo Zrt. által szervezett kiállítások és egyéb rendezvények elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Zsófia (2015) Hogyan kóstoljunk bort? Vakon kóstolás – szubjektív, avagy objektív? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kocsy Anett (2015) Vendéglátóipari egység profilváltásának oka, lehetőségének, piaci pozíciójának vizsgálata és elemzése a Palace Café & Restaurant példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kolonics Nóra (2015) A BGF Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi kar hallgatóinak folyadékfogyasztási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kormos Laura (2015) Rendezvényi vendéglátás sajátosságainak bemutatása a Boscolo Budapest Hotel alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Júlia (2015) Hargita megye szállodapiacának komplex elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Mónika (2015) A szállodák tűzvédelmének műszaki és gazdaságossági jellemzői. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kuklis Benjamin (2015) MICE termékcsoport eredményessége egy utazási irodán belül - Carlson Wagonlit Travel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kungl Mihály Ádám (2015) Környezetbarát fejlesztési trendek és fogyasztói szokások elemzése a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kurucz Alexandra (2015) Fenntarthatóság a vendéglátásban, különös tekintettel a zöld éttermekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kárnics Kata (2015) Emlékhelyek és emlékmúzeumok változó szerepe a turisztikai kínálatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kézér Nóra (2015) Magas színvonalú vendéglátóhelyek a hazai turisztikai piacon (A POSH minőségi drinkbár tervezése és üzemeltetése). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kőszeri Virág (2015) Büfék, falatozók piaci pozíciója, működtetésüknek, jövedelmezőségüknek elemzése konkrét példán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Laczó Dániel Tamás (2015) A kínai beutazó turizmus egyes Európai Uniós országokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lakatos Nóra (2015) A dolgozói elégedettség és lojalitás aspektusainak elemzése a Broadmoor Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lencse Zoltán (2015) Budapest gasztronómiai gyöngyszemei, különös tekintettel a Ráday utcára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lipták György (2015) Tradició és evolúció a magyar pezsgő készítésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lukács Enikő (2015) A Mária út kiemelkedő Mária kegyhelyeinek és azok vallási rendezvényeinek bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lukáts Éva (2015) Sóvidék turisztikai lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lénárt Bernadett (2015) A nemzetközi regionális repülőterek hasznosításának lehetőségei a sármelléki és debreceni repülőterek példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lőrincz Anna (2015) A gluténmentes ételek, sütemények értékesítési nehézségei a budapesti vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Majoros Zsuzsanna (2015) EFOTT - múlt, jelen és jövő. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Makai Szende (2015) Kastélyok és kúriák hasznosítási lehetőségei Kovászna megyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Menyhei Jade Olivia (2015) Ausztrália turizmusának komplex elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Meskula Melinda (2015) A Grand Hyatt Dubai szálloda egy vendéglátó egységének kritikus gazdasági elemzése és fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mircse Timea Melinda (2015) Helyi kistérségi vonzerők szerepe a falusi turizmus fejlesztésében, helyi hagyományok, mint idegenforgalmi vonzerők. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Miron Zsanett (2015) Az Intercontinental Budapest F&B területének működése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Miseta Fanni (2015) Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mogyoródi Fanni (2015) Az iszlám kultúra megjelenési formái a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mogyorósi Balázs (2015) Magashegyi turizmus lehetőségei Ausztriában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Adrienn (2015) A cukrászipar fejlődése, a cukorpótlók jellemzése, és a diabetikus cukrászat. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Adél (2015) A KISKORÚ GYERMEKEK KÖZÉTKEZTETÉSÉNEK FEJLŐDÉSE 1989-TŐL NAPJAINKIG - A BUDAPESTI RÉGIÓ ÉS KOMÁROM-ESZTERGOM MEGYE ÖSSZEHASONLÍTÁSA. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Kinga Alexandra (2015) Laktózmentes termékek a vendéglátásban és a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Muraközy Atilla (2015) Idegenforgalmi célú fejlesztések egy meghatározott kistérségben – komplex elemzés. (Siófoki kistérség). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Máté Krisztina (2015) A légi forgalom átalakulása Európában az elmúlt évtizedekben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mészáros Cintia (2015) A hegyvidéki aktív turizmus fellendülése a Mátrában az elmúlt évek fejlesztéseinek köszönhetően. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mészáros Lili Vera (2015) A direkt foglalási mód népszerűsítésének lehetőségei a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységein keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Nóra (2015) A könnyűzenei fesztiválok hatása a Siófoki kistérség turisztikai vonzerejére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Okner Tamás (2015) AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Orosz Laura Andrea (2015) A Dunakanyar turisztikai jelentősége és fejlődési lehetőségei Szentendrétől Visegrádig és a Szentendrei-sziget. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Palotás Klaudia (2015) A Neszmélyi borvidék és a Bősze Pincészet bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pancsovay Zita (2015) Vendéglátó vállalkozás létrehozásának jogi és gazdasági külső környezetének elemzése, működtetésének feltétel rendszere, jövedelmezőségének bemutatása Saját vendéglátóipari vállalkozás létrehozásának példáján bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Perity Mercédesz (2015) Észak-Olaszország vendégforgalmának bemutató elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pesti Botond (2015) A toszkán borok megítélése és a régió borturizmusának ismertsége a magyarok körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pfeiffer Veronika (2015) Budapest, Bécs, Prága városlátogató turizmusának összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pintér Márk (2015) A hazai porcelángyárak szerepe a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pálmai Anna (2015) Gyermekturizmus itthon és külföldön: Összehasonlítás magyar és amerikai gyerektáborok példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Resch Miklós (2015) Ételkészítési technológiák a Tulip Inn Millenniumban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Samu Veronika (2015) Magyarország beutazó turizmusának fejlesztési lehetőségei a török piacra specializálódva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Simkó Péter (2015) Mozgássérültek, a Balaton régió turizmusfejlesztésének új célcsoportja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Simon Dóra (2015) A szállodai Revenue Management oktatásának lehetséges formái Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabadi Katalin (2015) Ipari műemlékek turisztikai hasznosítása Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Beáta (2015) Kaposvár és környékének turizmusa, turizmusának fejlődése, és annak fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Orsolya Daniella (2015) A New York kávéház régen és most. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Zita Katalin (2015) Ausztria és Karintia turizmusának keretfeltételei, problémaközpontú elemzése és megoldási javaslatok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Orsolya Rebeka (2015) Cserkeszőlő turisztikai adottságainak elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szekeres Ildikó (2015) A magyar nyelvű turisztikai szakképzés helye és fejlesztési lehetőségei Romániában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szerencsés Dóra (2015) Motivációs célú rendezvények elemzése az MVM Siker-nap bemutatásán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sziládi Márton Péter (2015) Zsidó és keresztény ételkészítési és étkezési szabályok napjaink élelmiszerbiztonsága és közegészségügye tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szolcsánszky Anna (2015) A szezonalitás és annak enyhítésére irányuló módszerek a szállodaiparban, több magas kategóriájú szálloda példáján szemléltetve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szűcs Anikó (2015) A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége helye és szerepe a magyar turisztikai piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sári Nóra (2015) Elmaradott térségek felzárkózását segítő idegenforgalmi beruházások lehetőségei az EU-ban: „A Mátraverebély-Szentkúti Nemzeti Kegyhely turisztikai fejlesztése”. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sárközi Márk (2015) Görögország turizmusának alakulása, a gazdasági világválság hatásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Takács Márton (2015) Egy négycsillagos budapesti szálloda megvalósíthatóságának vizsgálata nemzetközi standardok alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tamásy Barbara (2015) Az egészségturizmus helyzete és jelentősége a Közép-Magyarország régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Péter (2015) A zsidó gasztronómia bemutatása a Rosenstein Vendéglőn keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Török Izabella (2015) Gasztronómiai rendezvények Székelyföldön és hatásuk a turizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ulmer Gergő (2015) Az internet és a szállodaipar, avagy a szállodai online értékesítés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Utasi Réka (2015) Felnőttbarát szállodák, avagy új szegmens a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Bettina (2015) Budapest és Prága konferenciaturizmusának összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Gábor (2015) A válság hatása a szállodák működésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Veres Hanga Katalin (2015) A Székelyföldi Legendárium lehetőségei a helyi turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Veres Szimonetta (2015) Alternatív energiaforrások turisztikai hasznosítása Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Veres Vivien (2015) A borok megjelenése a Danubius Hotel Gellért itallapján, valamint a borok és ételek párosítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Váry Tamás (2015) Természetből táplálkozó világörökségek a turisztikai hasznosítás jegyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Völgyi Fruzsina Rebeka (2015) Legendák és mondák nyomában a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vörös Ágnes (2015) Idegenforgalmi célú fejlesztések Tiszakécskén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Wellmann Borbála (2015) A mediterrán konyha népszerűsége és a mediterrán diéta ismertsége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ádám Mónika (2015) A MANUFAKTORTA CUKRÁSZDA MARKETING TERVE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ádám Nikoletta (2015) A gasztronómiai programok és népi ételek megjelenésének hatása Szekszárdon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 23. 02:49:05 CEST.