Tételek ahol a szak "Kereskedelem és Marketing " és a mű dátuma 2014

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | P | R | S | T | U | V | W | Z | É
Találatok száma: 137.

A

Adányi Hajnalka (2014) A Magyar Telekom mobilkommunikációs lakossági szolgáltatásainak fogyasztói elégedettségvizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Alberti Dorina (2014) Az online marketing hatása a vállalkozások jövedelmezőségére néhány esettanulmány tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Almásy Mónika Andrea (2014) Mobil applikációk értékesítése: A mobil applikációk értékesítésének bemutatása 
a WhatsApp marketingmenedzsmentjének vizsgálatán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Androvicz Máté János (2014) Az SAP rendszerek megvalósulása a logisztikában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Bakó László (2014) A Color Kft. marketingstratégiájának bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balog Róbert (2014) Egy sikeres online vállalkozás bemutatása a Sooters.hu Kft-én keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Balogh Gábor (2014) Passzívházak sajátosságai és versenyképességének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balogh Ágnes (2014) A Lean menedzsment bevezetésének és következményeinek vizsgálata a Bunge Zrt. vállalatnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balázs Eszter (2014) Az intelligens közösségi kártya vizsgálata a Szolnok Városkártyán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Berecz Annamária (2014) A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében. Külkereskedelmi Kar.

Bolla Orsolya (2014) A luxusmarketing sajátosságainak bemutatása a Kempinski Hotel Corvinus Budapest luxusszálloda példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Braun Réka (2014) A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával. Külkereskedelmi Kar.

Bálint Lilla (2014) Vállalati felelősségvállalás a bullying ellen. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Cserép Zsolt (2014) Emberi erőforrás folyamatok mérőszámai és alkalmazásuk a vállalati gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar.

Csiszár Imola (2014) Bankkártya, mint szolgáltatás a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csordás Noémi (2014) A termékbevezetés nehézségei a B2B szektorban. A MOL Nyrt. Truck Diesel termékének bevezetése. Külkereskedelmi Kar.

Csábi Anett (2014) Die Errichtung eines Webshops und seine Markteinführung. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Czabányi Enikő (2014) A 89.5 Music FM bemutatása, Facebook marketingjének elemzése, illetve hatásának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

D

Darvas Orsolya (2014) A vevői igények és elvárások hatása a minőségirányítási rendszer fejlesztésére a Reanal Laborvegyszer Kft. gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.

Diczkó László (2014) A TIGÁZ Csoport minőségirányítási rendszerének vizsgálata és továbbfejlesztési lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

E

Endrényi István (2014) Hilton Budapest marketing- és versenyhelyzet elemzés. Külkereskedelmi Kar.

F

Falcsik Andrea Krisztina (2014) Nonprofit szervezetek kommunikációja - A Láthatatlan Egyetem kommunikációjának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Farkas Bálint (2014) Nyugat-nógrádi COOP Zrt. fejlesztési projekt megvalósítása, az ÁIR rendszer bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Farnadi Dzsenifer (2014) A K&H Bank Zrt. marketingkommunikációja az ügyfél szemszögéből – stratégiai elemzés. Külkereskedelmi Kar.

Feller Madeleine (2014) A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ferencz Mónika (2014) A nemi szerepek alakulásának vizsgálata történelmi és plakáttörténeti perspektívából. Külkereskedelmi Kar.

Forgó Fanni Eszter (2014) Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Forgó Fruzsina Réka (2014) A Telekom üzletek létjogosultsága az online marketing térhódítása után. Külkereskedelmi Kar.

G

Gagyi Diána (2014) A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében. Külkereskedelmi Kar.

Gajárszky Tamás (2014) Az MSZ EN ISO 9001:2009 minőségirányítási rendszer bevezetése a Marsall Hungária Kft. életébe. Külkereskedelmi Kar.

Galántai Gréta (2014) A Hard Rock Cafe márkaépítése online eszközökkel. Külkereskedelmi Kar.

Garancsi Tünde (2014) A gazdaságostól a prémiumig – avagy a saját márkák térnyerése. Külkereskedelmi Kar.

Garbacz Gréta (2014) A „fogas kérdés”: a budapesti romkocsmák sikerének vizsgálata a Fogasház marketingstratégiáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Gergics János (2014) Minőségirányítási rendszerek működése a Busch Austria GmbH-nál, és a bevezetés fontossága a Busch Vacuum Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.

Gonda Csilla (2014) A göngyölegek töltési mennyiségének optimalizálása és ennek kihatásai az ellátási láncra a kecskeméti autógyárban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gregor Blanka (2014) Egy HR szolgáltató marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Gubányi Gréta (2014) Beszállítói problémák kezelése egy adott vállalat példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Gyenes Gábor (2014) A Shoes35 online marketing tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Győri Abigél (2014) A Nestlé csecsemőtáplálás üzletágának marketingtevékenysége hazánkban. Külkereskedelmi Kar.

Göndöcs Maja (2014) A Nissan Qashqai magyarországi piacra való bevezetése és annak hatása a magyar autópiacon. Külkereskedelmi Kar.

H

Hau Renáta (2014) A MÁTRAI Üveg-Tükör Kft. stratégiájának kidolgozása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Herman Dóra (2014) A Power Plate Magyarország marketingstratégiai elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Hoffmann Gabriella (2014) A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai. Külkereskedelmi Kar.

Honvédné Müller Hajnalka (2014) A COLOR PACK NYOMDAIPARI ÉS CSOMAGOLÓANYAG GYÁRTÓ ZRT. MARKETING TERVE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hortobágyi Gyöngyi (2014) A Philips imázsa és arculata. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Tamás (2014) A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Janka (2014) A növényi tejek értékesítési sajátosságai és a fogyasztói szokások elemzése a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Jenőfi Gergely (2014) Az alkatrészfelvétel folyamatoptimalizálása a lean tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Jeszenszki Katinka (2014) Marketing-automatizálás alkalmazása a Magyar Cetelem Bank Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.

Joszevics Anita (2014) Egy offline cég online lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

Juhász András (2014) A szervezeti beszerzés szerepe és fejlődése a minőségirányításban. Külkereskedelmi Kar.

K

Kardos Krisztina (2014) A Duna House marketingkommunikációs stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Keviczky Krisztina (2014) Vásárlói magatartás az autóipar piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kicska Tamás (2014) A logisztika autóiparra gyakorolt hatásai a VW csoport példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Király Melinda (2014) Kereskedelmi bankok lakossági ügyfeleinek lojalitásvizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Kisházi Anna (2014) Márkaépítés és márkaaktivitás a Burn energiaital példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Kiss Dóra (2014) Egész évben hűtünk-fűtünk, avagy az LG Electronics Magyar Kft lakossági légkondicionáló üzletágának marketing stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss János Krisztián (2014) Kézműves sajtok piaci lehetőségeinek vizsgálata a hazai kistermelők által készített termékek vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.

Koffler Júlia (2014) A MRS HERSKIN designer táska márka külpiaci bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Konrád Norbert (2014) A minőségügyi auditálási tevékenység jelene és jövője Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Kormányos Péter Dávid (2014) A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban. Külkereskedelmi Kar.

Kraszlán Gergely (2014) Az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány gyakorlati alkalmazása a BGS Trans-Imex Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.

Kulcsár Lili (2014) A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében. Külkereskedelmi Kar.

Kurdi Fanni (2014) Magánorvosi rendelők online jelenléte. Az ideális honlap jellemzői a fogyasztói vélemények tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Kálmán Anna (2014) Hoya Lens Hungary Zrt. marketing kommunikációja - Hogyan tudná a vállalat tovább növelni az eladásait? Külkereskedelmi Kar.

Kántor Csilla (2014) Az idegen nyelv használata a televíziós reklámokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kéninger Zoltán (2014) Egy műszaki tanácsadó és vizsgáló szervezet minőségügyi rendszerének kialakítása specifikus követelmények alapján. Külkereskedelmi Kar.

Kónya Dávid (2014) Az e-learning szolgáltatások piaca és az Innotica Groupnál alkalmazott marketing-mix változásai B2C piacra lépés esetén. Külkereskedelmi Kar.

L

Lakatos Barbara (2014) MagNet Bank létezésének indoklása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Magyar Zoltán (2014) A Raiffeisen Bank Zrt. bankkártya értékesítési stratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Major Attila (2014) A HU-GO elektronikus útdíjrendszer vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Majszlinger Mónika (2014) Egészségmarketing Székesfehérvár Egészségfejlesztési Tervén bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

Medve Enikő (2014) A hazai közösségi bormarketing alakulása és jövőbeli lehetőségei különös tekintettel a Mátrai borvidék borászainak marketingtevékenységére. Külkereskedelmi Kar.

Megyik Enikő (2014) A Red Bull online megjelenése és tevékenysége. Külkereskedelmi Kar.

Misi Dániel (2014) TQM alapú stratégiai vezetés bemutatása és a beérkező áru ellenőrzés folyamatfejlesztésének hatása a BPW-Hungária Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.

Morvai Szabina (2014) Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -. Külkereskedelmi Kar.

Munkácsi Péter (2014) A közösségi média, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatása az elméletben és a gyakorlatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mészáros Kornélia Anna (2014) A hatvani Robert Bosch Elektronikai Kft. gyári minőségi beszámolójának és továbbfejlesztési lehetőségeinek a bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

Mészáros Szilvia (2014) Újfajta online toborzási és kiválasztási eszközök a social média tükrén keresztül. Külkereskedelmi Kar.

N

Nagy Eszter (2014) A Nordtek Imexco Kft. készletgazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nyitrai Boglárka (2014) A Metro Kerekedelmi Kft. Back To School promóciójának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Németh Kitti (2014) Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

P

Pap Kitti Kincső (2014) Biztonság a felhőben - a Tresorit kereskedelmi és marketing tevékenysége. Külkereskedelmi Kar.

Petrányi László Tamás (2014) A 2013. évi Útdíj törvény hatásának vizsgálata a közúti fuvarozással, szállítmányozással foglalkozó KKV-k esetén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Petró Panna (2014) A mémek és jelentőségük az imázsváltozásban. Külkereskedelmi Kar.

Petró Panna Júlia (2014) A mémek és jelentőségük az imázsváltozásban. Külkereskedelmi Kar.

Pető Zsófia (2014) Az Y generáció borfogyasztási szokásai. Külkereskedelmi Kar.

Pocsai Gergely (2014) Offshore központok és adóoptimalizálási lehetőségek a mai világban. Külkereskedelmi Kar.

Pásztor Judit (2014) "Nyeregbe vidék, nyeregbe Magyarország!" A Nemzeti Vágta marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Póré Bence (2014) A consumer engagement és a gamification hatásai a fogyasztói lojalitásra. Külkereskedelmi Kar.

R

Rizsányi Eszter (2014) CRM rendszer bevezetése a Dorsum Zrt-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rozgonyi Zsófia (2014) A légi fuvarszervezés bemutatása a Geodis Calberson Hungaria Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rácz Orsolya (2014) A 77 Elektronika Kft. múltja, jelene és jövője a nemzetközi IVD piacon. Külkereskedelmi Kar.

S

Salamon Noémi (2014) ISO minőségirányítási rendszerek bevezetése az Easy Holding Zrt.-hez. Külkereskedelmi Kar.

Schmidt Adrienn Krisztina (2014) Élelmiszeren elhelyezett magyar tanúsító védjegyek vizsgálata a piaci versenyképesség tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Schröder Maximilian Mathis (2014) Multichannel-Unternehmen contra Internet Pure-Player am Beispiel Media Markt und Redcoon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Simoncsics Bianka (2014) A MOL kiskereskedelem marketing tevékenysége: a töltőállomási marketing hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

Solymoss Júlia (2014) Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra. Külkereskedelmi Kar.

Stefán Réka (2014) A magyarországi vendéglátóipar elemzése, a házon kívüli étkezési szokások primer vizsgálata és egy vietnámi street food bár megnyitásához szükséges marketingstratégia kidolgozása. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Gábor (2014) Az indirekt beszerzés központosítása a Robert Bosch Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Mónika (2014) A fűszerpaprika fogyasztás alakulása és a vásárlást befolyásoló tényezők szerepe Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Nikolett (2014) „Bigo-ra fel!” Egy startup vállalkozás marketingstratégiájának bemutatása a Bigo Branden keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Panna Zita (2014) Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében. Külkereskedelmi Kar.

Szalay Kitti (2014) Bor és a nők. Külkereskedelmi Kar.

Szecskó Bernadett Rita (2014) Margarin fogyasztási szokások vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Szili Nikolett (2014) Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van. Külkereskedelmi Kar.

Szilágyi Domonkos (2014) A szolgáltató központok helyválasztása, hatása a gazdaságra és az anyavállalatra az IBM példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szolyák Szilvia (2014) A Samsung televíziók marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Szőke Tünde (2014) A dolgozói minőségtudat fejlesztése a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.

Szűcs Kornélia (2014) Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Szűcs Laura Eszter (2014) Túró rudi fogyasztási - és vásárlási szokások. Külkereskedelmi Kar.

Sándor Henrik (2014) A Media Markt online stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

T

Takács Enikő (2014) A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban. Külkereskedelmi Kar.

Treiber Erzsébet (2014) A hazai borpiac alakulása és fogyasztási szokásainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Turóczy Judit (2014) Kisvállalkozások különböző pályázati lehetőségei a Békés Megyéért Vállalkozásfejlesztési Közalapítványnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Bettina (2014) A Robert Bosch Kft. képernyős munkavégzésre vonatkozó szabályozásának bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Kitti (2014) Az Erste Bank hitelkártya portfóliójának vizsgálata és marketingtevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Luca (2014) A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Ágnes Anita (2014) A betegellátók akkreditációja az ellátás biztonságáért projekt bemutatása és összehasonlítása a magyar egészségügyi ellátási standardokkal. Külkereskedelmi Kar.

Török Szilvia Tünde (2014) Tőzsdei instrumentumok fundamentális elemzésének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

U

Uri Bernadett (2014) A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Regina Alexandra (2014) Egy modern színházi és filmes alkotócsoport marketing lehetőségei a 011 példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Varga Éva Renáta (2014) Az A. Schulman Magyarország Kft. árpolitikájának elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vasné Móricz Zsuzsanna (2014) MSZ EN ISO 9001:2009 szabványra vonatkozó bevezetési javaslat az Éremmester Kft. esetén. Külkereskedelmi Kar.

Vass Nikolett (2014) Problémák és megoldások a Nemzeti Dohányboltok logisztikai folyamataiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vass Szilvia (2014) Vállalati CRM rendszer bevezetésének hatása a kereskedelmi folyamatokra a Salzgitter Mannesmann Acélkereskedelmi Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vidák Barbara (2014) A Többszintű folyamataudit, mint minőségfejlesztő rendszer a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.

Vizy Márton (2014) A III. kerület arculata és városmarketingjének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vámos Anita (2014) Településmarketing Zuglóban. Külkereskedelmi Kar.

Vámosi Attila (2014) A fenntartható fejlődés és a vállalati társadalmi felelősségvállalás kapcsolata a Duna Aszfalt Kft.-ben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vígh Judit (2014) Az IKEA társadalmi felelősségvállalásának bemutatása. A világ legfontosabb emberei a gyermekek. Külkereskedelmi Kar.

Vízkeleti Orsolya (2014) Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében. Külkereskedelmi Kar.

W

Wiesner Ákos (2014) A Ventacid Hungária Kft. minőségirányítási rendszerének, továbbá környezettudatos működésének a vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Z

Zsebők Zsanett (2014) A gépipari folyamatba szervezett gyártástechnológiai rendszer működése során fellépő lemezsérülési és egyéb összeszerelési hibák elemzése és csökkentése a Trumpf gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.

Zsellér Lolita (2014) Public relations tevékenység pozitív hatása egy állami intézményre, a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ Gyümölcstermesztési Kutatóintézetére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Zvara Tímea (2014) Létezik egyáltalán vírusmarketig? Avagy a vírusmarketing újradefiniálása. Külkereskedelmi Kar.

É

Éles Márk Roland (2014) Minőségügyi oktatás – Fit For Quality Akadémia – az FAG Magyarország Ipari Kft-nél az autóipari folyamatszemlélet tükrében. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 21. 21:30:31 CEST.