![]() | Vissza |
Adriány Dalma (2014) Changing channels in the automotive industry: a research study on Nissan's new retail concept. Külkereskedelmi Kar.
Adányi Hajnalka (2014) A Magyar Telekom mobilkommunikációs lakossági szolgáltatásainak fogyasztói elégedettségvizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Agárdi Enikő (2014) Franciaország, Japán és Szaúd-Arábia viselkedéstechnikai sajátosságainak összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
Alberti Dorina (2014) Az online marketing hatása a vállalkozások jövedelmezőségére néhány esettanulmány tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Almásy Mónika Andrea (2014) Mobil applikációk értékesítése: A mobil applikációk értékesítésének bemutatása a WhatsApp marketingmenedzsmentjének vizsgálatán keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Ambrózy Dóra (2014) Oktatás és képzés - a siker kulcsa európai uniós és hazai viszonylatban, Erasmus vs. munkaerő-piaci esélyek. Külkereskedelmi Kar.
András Nóra (2014) Az atipikus foglalkoztatási formák elterjedése és támogatása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
Antal Adrienn (2014) Relaxációs ital bevezetése a magyar piacra. Külkereskedelmi Kar.
Antal Tomás (2014) A magyarországi befektetési alapok vizsgálata, különös tekintettel az abszolút hozamú alapokra. Külkereskedelmi Kar.
Bajnóczi Éva Alma (2014) A magyar mezőgazdaság alakulása szövetkezeti szemmel az Európai Uniós csatlakozás első tíz évében. Külkereskedelmi Kar.
Bakosné Farkas Fruzsina (2014) Mélyülés vagy dezintegráció? Az európai identitás mint az integráció jövőjét meghatározó egyik fontos tényező. Külkereskedelmi Kar.
Balog Róbert (2014) Egy sikeres online vállalkozás bemutatása a Sooters.hu Kft-én keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Balogh Zsombor (2014) Tengeri konténeres szállítmányozás folyamatai a magyar kereskedelemben. Külkereskedelmi Kar.
Balázs Eszter (2014) Egy mikrovállalkozás marketingstratégiája - Extra-Audit Kft. Külkereskedelmi Kar.
Balázs Patrik (2014) Az elektronikus fuvarlevelek bevezetésének aktuális helyzete. Külkereskedelmi Kar.
Balázs Viktória (2014) A romkocsmák országimázs formáló szerepe és hatásuk a kulturális fogyasztásra. Külkereskedelmi Kar.
Baranyai Jenő (2014) A megújuló energiaforrások helyzete és támogatási formái az Európai Unióban. Külkereskedelmi Kar.
Baranyai Tamas (2014) Cillit's entry mode strategy in China. Külkereskedelmi Kar.
Baranyai Tamás (2014) A nem várt események hatásai az alapanyag-ellátásra a Robert Bosch Elektronika Kft. esetében. Külkereskedelmi Kar.
Barna Szilvia (2014) Főzési szokások és a tasakos alapok fogyasztásának alakulása a nők körében. Külkereskedelmi Kar.
Barta Anett (2014) A magyar költségvetés fenntarthatósága az Európai Unióhoz való csatlakozás tükrében - elméletek, szabályok, összefüggések. Külkereskedelmi Kar.
Basky Balázs (2014) Megjelenésünk fontossága, befolyásoló hatása üzleti partnerünk döntéshozatalára. Külkereskedelmi Kar.
Bede-Fazekas Lőrinc (2014) Banki partnerkockázat-kezelés hazai gyakorlata az OTP Bank tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Bede-Fazekas Máté (2014) A lakossági megtakarítások trendjeinek alakulása Magyarországon 2004-től napjainkig. Külkereskedelmi Kar.
Bedi Anikó (2014) A fogyasztói magatartás aktuális trendjei. Külkereskedelmi Kar.
Bekecs Dorottya (2014) A hagyományos és fapados légitársaságok stratégiai menedzsmentjének összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
Bencsik Enikő (2014) Strategy to implement FEEFO independent review system to Drive South Africa. Külkereskedelmi Kar.
Bencsik Vivien (2014) Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Bera Eszter (2014) A startup vállalkozások sikerének titka, az NNG Kft. sikerének tükrében - Budapest, mint startup főváros. Külkereskedelmi Kar.
Berecz Annamária (2014) A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében. Külkereskedelmi Kar.
Bernáth Anto Aneta (2014) Szállásportálok kommunikáció szempontú elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Bernáth Judit (2014) A többutas csomagolás használatának problémái a Robert Bosch Energy and Body Sysytems Kft folyamataiban. Külkereskedelmi Kar.
Berze Gergely Péter (2014) A mountain bike versenyzők vásárlási döntését befolyásoló preferenciarendszer, illetve a piac várható trendje. Külkereskedelmi Kar.
Bocsi Dóra (2014) Az olasz vállalatok magyarországi pályafutása a rendszerváltás után - a gazdaság és a kultúra befolyásoló szerepe. Külkereskedelmi Kar.
Bodnár Evelin Vivien (2014) Fényes jövő vagy csúfos bukás előtt áll Kína gazdasági fenntarthatósága? Külkereskedelmi Kar.
Bodogán Bence (2014) Katarzis elméletek. Külkereskedelmi Kar.
Bokodi Szabolcs (2014) The bullwhip effect in P&G's supply chain. Külkereskedelmi Kar.
Bolla Orsolya (2014) A luxusmarketing sajátosságainak bemutatása a Kempinski Hotel Corvinus Budapest luxusszálloda példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Borbély-Reviczki Gabriella (2014) Die Post trägt gesellschaftliche Verantwortung / Munkaerő-elvándorlás: mit lehet tenni ellene? Külkereskedelmi Kar.
Borsos Péter (2014) Beszerzési stratégia optimalizálása festékek anyagcsoporton belül a Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.
Boudry Mathilde (2014) La discrimination des femmes au travail. Külkereskedelmi Kar.
Braun Réka (2014) A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával. Külkereskedelmi Kar.
Buchholcz Norbert (2014) Két esszé fordításának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Buzás Lilla (2014) Moldova európai integrációja. Külkereskedelmi Kar.
Bácskai Balázs (2014) A magyar egészségügyi rendszer működése és aktuális kérdései különös tekintettel annak finanszírozására. Külkereskedelmi Kar.
Bálint Zsófia (2014) Egy zenekar nehézségei és lehetőségei a kultúra nagyköveteként. Külkereskedelmi Kar.
Bán Nándor István (2014) A HANtech ZRt. kereskedelmi folyamatainak elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Bán Valentina (2014) Mezőgazdasági termények árváltozásának hatása a fuvardíjakra. Külkereskedelmi Kar.
Bánházi Csenge Noémi (2014) Költség- és folyamat-optimalizálás a tengeri konténeres szállítmányozásban kontrollált hőmérsékletű, ömlesztett és folyékony áruk esetén. Külkereskedelmi Kar.
Bánpataki Alexandra (2014) A kávé világkereskedelmének bemutatása, különös tekintettel az ezredforduló kávéválságára és hatásaira, valamint a Fair trade mozgalom jelenlegi helyzetére és főbb problémáira. Külkereskedelmi Kar.
Bárdosi Zsuzsa (2014) The Remedee Trial fordítás. Külkereskedelmi Kar.
Bögyös Dóra (2014) Elektronikus banki szolgáltatások a K&H Bank Zrt.-nél, valamint az egyre népszerűbbé váló mobilbank alkalmazás bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
Camer Tim (2014) Innovation on the Belgian online real estate matchmaking platform market specialized in garages/parking. Külkereskedelmi Kar.
Csepely Dóra (2014) A társadalom homoszexualitáshoz való viszonya és egy rendkívüli médiajelenség hatása erre a viszonyra. Külkereskedelmi Kar.
Cserép Zsolt (2014) Emberi erőforrás folyamatok mérőszámai és alkalmazásuk a vállalati gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar.
Csizmár András (2014) Tipikus reklamáció-fajták és azok kezelése a Diageo Üzletviteli Szolgáltatások Kft. ügymenetében. Külkereskedelmi Kar.
Csontos Boglárka (2014) A műsorszám termékmegjelenítést tartalmaz!: avagy a product placement és hatása. Külkereskedelmi Kar.
Csorba Diána (2014) A shared service centerek bemutatása, kiemelve a csoportos beszedés fizetési konstrukciót egy kiválasztott vállalat példája alapján. Külkereskedelmi Kar.
Csordás Noémi (2014) A termékbevezetés nehézségei a B2B szektorban. A MOL Nyrt. Truck Diesel termékének bevezetése. Külkereskedelmi Kar.
Csák Petra Virág (2014) A pályáztatás folyamatának elemzése egy szállodacsoport központi beszerzésének tevékenysége során. Külkereskedelmi Kar.
Czabányi Enikő (2014) A 89.5 Music FM bemutatása, Facebook marketingjének elemzése, illetve hatásának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Czető Dóra (2014) Külföldiek befektetési céllal történő lakásszerzése Budapesten legfőképpen franciák és oroszok szempontjából. Külkereskedelmi Kar.
Czomba Tamás (2014) A közúti szállítmányozási tenderekkel kapcsolatos problémák a Kühne+Nagel Kft. horizontján. Külkereskedelmi Kar.
Czáder-Hencz Zsuzsanna (2014) PCOSZ: az evolúció győztese a jelen vesztese? Vitamin D. Külkereskedelmi Kar.
Darvas Orsolya (2014) A vevői igények és elvárások hatása a minőségirányítási rendszer fejlesztésére a Reanal Laborvegyszer Kft. gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.
Degtyareva Anastasia (2014) A Transzatlanti Kereskedelemi és Beruházási Partnerség létrejöttének háttere és gazdasági hatásai. Külkereskedelmi Kar.
Deák Bianka (2014) A vevői elégedettség vizsgálata logisztikai szolgáltatások tükrében az Euro-Log Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.
Diczkó László (2014) A TIGÁZ Csoport minőségirányítási rendszerének vizsgálata és továbbfejlesztési lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
Dominkó Anna (2014) A helyi vidékfejlesztés jelentősége az Európai Unió politikájában. Betekintés egy LEADER Helyi Akciócsoport fejlesztési tevékenységébe. Külkereskedelmi Kar.
Drajkó Edina (2014) A C.F.Maier Polimer-Technikai Kft. logisztikai folyamatainak vizsgálata és optimalizálási lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
Drozhzhina Iryna (2014) Az ukrán női viszonyok elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Dávid Tibor (2014) Elektronikus beszerzés az AB InBev-nél. Külkereskedelmi Kar.
Dér Tamara (2014) A gazdasági, pénzügyi és adósságválság hatásai Szicíliára. Külkereskedelmi Kar.
Dóra Máté (2014) A Diageo termékportfóliójának és a prémium minőségű alkoholos italok fogyasztási szokásainak elemzése a magyar piacon. Külkereskedelmi Kar.
Ecker Roland (2014) A MOL Nyrt. kommunikációs stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
Egyed Borbála Emma (2014) Interkulturális kapcsolatok Magyarország és Franciaország tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Eiler Nelli (2014) A jegybankok szerepe a vállalati hitelezésben. Külkereskedelmi Kar.
Endrényi István (2014) Hilton Budapest marketing- és versenyhelyzet elemzés. Külkereskedelmi Kar.
Falcsik Andrea Krisztina (2014) Nonprofit szervezetek kommunikációja - A Láthatatlan Egyetem kommunikációjának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Falusi Ákos (2014) Magyarország és Oroszország kereskedelmi kapcsolatai a rendszerváltás után, különös tekintettel az energiahordozókra. Külkereskedelmi Kar.
Farkas Alexandra (2014) A foglalkoztatás és migráció bemutatása két ország viszonylatában. Külkereskedelmi Kar.
Farnadi Dzsenifer (2014) A K&H Bank Zrt. marketingkommunikációja az ügyfél szemszögéből – stratégiai elemzés. Külkereskedelmi Kar.
Fedor Orsolya (2014) Magyarország és Szlovénia költségvetési helyzetének összehasonlítása, különös tekintettel a gazdasági stabilitás alakulására. Külkereskedelmi Kar.
Feiler Krisztina (2014) Az EU felzárkóztatási és egységesítési politikája a felnőttoktatás terén. Külkereskedelmi Kar.
Felföldi Éva (2014) Projektmenedzsment és projektkontrolling rendszer bevezetése egy infokommunikációs nagyvállalatnál. Külkereskedelmi Kar.
Ferencz Mónika (2014) A nemi szerepek alakulásának vizsgálata történelmi és plakáttörténeti perspektívából. Külkereskedelmi Kar.
Filák Olivér (2014) Hullám-hatás - az on-demand megoldásokhoz kapcsolódó fogyasztói magatartás elemzése a Magyar Telekom szolgáltatásportfolióján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Fister Nelli (2014) Gyógyszerfuvarozás a K&V Nemzetközi Fuvarozó Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.
Fodor Edit (2014) Termékdemonstrációs folyamat európai szintű centralizálása a GE Healthcare-nél. Külkereskedelmi Kar.
Fogarasi János (2014) A beszerzés, a stratégia és a szervezeti struktúra vizsgálata egy magyarországi multinacionális vállalat szemszögéből. Külkereskedelmi Kar.
Forgó Fruzsina Réka (2014) A Telekom üzletek létjogosultsága az online marketing térhódítása után. Külkereskedelmi Kar.
Fuchs Renáta (2014) A VMI alkalmazásának bemutatása a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.
Funk Ádám (2014) A Shared Service Centerek előnyeinek és tevékenységeinek bemutatása egy kiválasztott cég példája alapján. Külkereskedelmi Kar.
Fábián Diána (2014) A Magyarországon élő kínaiak szerepe a magyar-kínai kereskedelmi kapcsolatok elősegítésében. Külkereskedelmi Kar.
Féderer Csaba (2014) Evolution of e-documentary payments (from e-UCP to BPO). Külkereskedelmi Kar.
Földi Hajnalka (2014) A magyarországi Fiskars vállalat stratégiájának elemzése a kezdetektől napjainkig. Külkereskedelmi Kar.
Fülöp Bence (2014) Az ENSZ Alapokmányának létrejötte és módosulásai. Külkereskedelmi Kar.
Fülöp György (2014) A honvédelem szerepe a makrogazdaságban. Külkereskedelmi Kar.
Fülöp Klaudia (2014) Vállalatirányítási rendszerváltás egy adott cégen belül. Külkereskedelmi Kar.
Gagyi Diána (2014) A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében. Külkereskedelmi Kar.
Gajárszky Tamás (2014) Az MSZ EN ISO 9001:2009 minőségirányítási rendszer bevezetése a Marsall Hungária Kft. életébe. Külkereskedelmi Kar.
Galántai Gréta (2014) A Hard Rock Cafe márkaépítése online eszközökkel. Külkereskedelmi Kar.
Garancsi Tünde (2014) A gazdaságostól a prémiumig – avagy a saját márkák térnyerése. Külkereskedelmi Kar.
Garbacz Gréta (2014) A „fogas kérdés”: a budapesti romkocsmák sikerének vizsgálata a Fogasház marketingstratégiáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Gazsó Barbara (2014) Külföldi tőkebefektetések regionális hatásai - Magyarország és Szlovákia példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Gaál Dóra (2014) A hazai könyvolvasási trendek átalakulása és kihívásai a digitális világban. Külkereskedelmi Kar.
Geisz Réka Anita (2014) Konfliktuskezelés és kommunikáció a multinacionális vállalatok körében. Külkereskedelmi Kar.
Gergics János (2014) Minőségirányítási rendszerek működése a Busch Austria GmbH-nál, és a bevezetés fontossága a Busch Vacuum Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.
Gincsai Zita (2014) A konténeres export ügylet sajátosságai. Külkereskedelmi Kar.
Gombocz Éva Eszter (2014) Európai Uniós támogatások felhasználása Magyarországon a kreatív ágazatban, különös tekintettel a kulturális területen a 2007-2013 időszakban. Külkereskedelmi Kar.
Gondi Szabina (2014) Elektronikus beszerzési rendszerek: beszerzési aukciók a DHL vállalatnál. Külkereskedelmi Kar.
Gregor Blanka (2014) Egy HR szolgáltató marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Grábits András (2014) Új divatmárka piaci bevezetése az internet üzleti alkalmazásával. Külkereskedelmi Kar.
Gréczi Diána (2014) Német működőtőke-befektetések Magyarországon különösen az autóipar viszonylatában. Külkereskedelmi Kar.
Gröger Tímea Kitti (2014) A Maastrichti Kritériumrendszer kritikus elemzése, avagy kiállták-e a maastrichti kritériumok a gazdasági válság próbáját? Külkereskedelmi Kar.
Gubányi Gréta (2014) Beszállítói problémák kezelése egy adott vállalat példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Gulyás Armand (2014) A BI-KA Logisztika Kft. lehetőségei a vasutas árutovábbítás terén. Külkereskedelmi Kar.
Gyenes Gábor (2014) A Shoes35 online marketing tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Gyimóthi Viola (2014) A Horvátországba áramló közvetlen külföldi működőtőke-befektetések változása a rendszerváltástól az uniós csatlakozásig. Külkereskedelmi Kar.
Gyuris Dóra (2014) A keresőmotor-optimalizálás hatása a vállalati honlapokra, bemutatva a Gyakornokvadász weboldalán. Külkereskedelmi Kar.
Gyöngyösi Edina (2014) Egy nemzetközi óvoda marketing és kommunikációs lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
Győri Abigél (2014) A Nestlé csecsemőtáplálás üzletágának marketingtevékenysége hazánkban. Külkereskedelmi Kar.
Gábor Bence (2014) A portfólió beruházások tőzsdefúziókra gyakorolt hatásának vizsgálata, különös tekintettel a NYSE-EURONEXT. Külkereskedelmi Kar.
Gál Kinga (2014) A beszerzési folyamatok elemzése a Bilfinger IT Hungary Kft.-n keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Gál Melánia (2014) Táplálékallergiában és táplálékintoleranciában szenvedők számára készült cukrászipari késztermékek fogyasztási szokásainak elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Gáspár Eszter (2014) A Nova Bútor Bútorgyár Kft. ágyrács összeszerelési folyamatának optimalizálása a Lean elvek alapján. Külkereskedelmi Kar.
Göndöcs Maja (2014) A Nissan Qashqai magyarországi piacra való bevezetése és annak hatása a magyar autópiacon. Külkereskedelmi Kar.
Gösswein Csaba (2014) A jövedelmi egyenlőtlenségek alakulásának globális és magyarországi trendjei. Külkereskedelmi Kar.
Hajdu Attila (2014) Fehéroroszország a 21. század politikai és gazdasági kihívásaival szemben. Külkereskedelmi Kar.
Harasztosi Martin István (2014) What steps need to be taken by Fyber to implement successful Knowledge Management? Külkereskedelmi Kar.
Hargitai Márk (2014) A Ceres Sütőipari Zrt. komplex termékelemzése, valamint a vállalat pénzügyi-, és marketingelemzése. Külkereskedelmi Kar.
Harkai Dorottya (2014) Mennyei Manna - termékbevezetés az online piacra. Külkereskedelmi Kar.
Hauber Eszter (2014) Felvásárlások finanszírozása - A fizetési módokat meghatározó makrogazdasági tényezők az európai piacon. Külkereskedelmi Kar.
Hegedüs Adrienn (2014) Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján. Külkereskedelmi Kar.
Heiszman Tamás (2014) Gamification – Játékalapú megoldások. Külkereskedelmi Kar.
Herman Dóra (2014) A Power Plate Magyarország marketingstratégiai elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Hoffmann Gabriella (2014) A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai. Külkereskedelmi Kar.
Holló Mónika (2014) Az elektronikus kereskedelem bemutatása az Alibaba vállalaton keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Hortobágyi Gyöngyi (2014) A Philips imázsa és arculata. Külkereskedelmi Kar.
Horváth Annamária (2014) Elektronikus egészségügy - Hatékonyságnövelési lehetőségek infokommunikációs megoldások segítségével. Külkereskedelmi Kar.
Horváth Gabriella (2014) Az energia hatékony fényforrások hatása a világítástechnikai iparra. Külkereskedelmi Kar.
Horváth Kata Anna (2014) Egy klasszikus újjászületése - Az e-könyvek piacának marketinglehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
Horváth Patrik (2014) A vasút piaci helyzete, versenyképességének javulása, a hatályos nemzetközi és nemzeti törvényi szabályozás tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Horváth Réka Judit (2014) En quoi l’internet a-t-il fait changer le comportement des consommateurs en Hongrie? Külkereskedelmi Kar.
Horváth Tamás (2014) A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra. Külkereskedelmi Kar.
Horváth Tímea (2014) A rendelésmenedzsment bemutatása a L’Oréal Professionel márkán keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Horváth Zsófia (2014) A Kaga Logistique Kft. logisztikai folyamatainak elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Héder Anita Bianka (2014) A Premium-Gast Kft. 2010-2014. évi kereskedelmi, logisztikai tevékenységének értékelése. Külkereskedelmi Kar.
Hős Bianka (2014) Nemek közötti különbségek, fókuszban a munkahelyen és a családban betöltött szerep. Külkereskedelmi Kar.
Ifju Lilla (2014) A mezőgazdasági ellátási lánc kockázatai - bogarasodás és gázosítás problémakörének bemutatása a Cargill Magyarország Zrt. példáján. Külkereskedelmi Kar.
Imszticzei Szilvia (2014) Egy induló esküvőszervező és dekoráció készítő vállalkozás marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
Iván Dóra (2014) A Béres Gyógyszergyár Zrt. beszerzési folyamatához kapcsolódó információáramlás javítása. Külkereskedelmi Kar.
Jenőfi Gergely (2014) Az alkatrészfelvétel folyamatoptimalizálása a lean tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Jeszenszki Katinka (2014) Marketing-automatizálás alkalmazása a Magyar Cetelem Bank Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.
Johanics Anett (2014) Az autósport pilótáinak hírnévmenedzselése a közösségi média eszközeivel. Külkereskedelmi Kar.
Joszevics Anita (2014) Egy offline cég online lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
Juhász András (2014) A szervezeti beszerzés szerepe és fejlődése a minőségirányításban. Külkereskedelmi Kar.
Juhász Balázs (2014) International export promotion in the sight of Hungary. Külkereskedelmi Kar.
Juhász Dóra (2014) Spanyolország, mint textilipari nagyhatalom, avagy a Mango sikerének titka. Külkereskedelmi Kar.
Jóri Mónika (2014) (Ki)útkeresés a magyar egészségügyben - határok és lehetőségek. Külkereskedelmi Kar.
József Anett (2014) Románia aktuális gazdasági és társadalmi problémái, különös tekintettel a munkaerő-piaci helyzetre. Külkereskedelmi Kar.
Kalló Imre (2014) Az elveszett kosár esete. Külkereskedelmi Kar.
Kandi József (2014) Az üzemanyagkártyákkal történő útdíj fizetés jövője Európában, valamint az ezekhez tartozó marketing tevékenységek bemutatása a MOL kártyákon keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Kardos Krisztina (2014) A Duna House marketingkommunikációs stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
Karácsony Ágota (2014) LAKOSSÁGI DEVIZAHITELEZÉS MAGYARORSZÁGON A VÁLSÁG KIROBBANÁSA ELŐTT ÉS UTÁN. OKOK ÉS KÖVETKEZMÉNYEK NEMZETKÖZI ÖSSZEHASONLÍTÁS ALAPJÁN. Külkereskedelmi Kar.
Kaskötő Zsanett Tímea (2014) A sikeres vezető kulcskompetenciáinak vizsgálata magyar, francia, illetve olasz vállalati kultúrákban. Külkereskedelmi Kar.
Kaszab Dóra Erika (2014) Erasmus program, a hallgatói mobilitásban rejlő előnyök a diákok foglalkoztatottsága szempontjából. Külkereskedelmi Kar.
Kaszás Borbála (2014) Pszichológiai tőke a felsőoktatásban. Külkereskedelmi Kar.
Katona Zsuzsa (2014) Protokoll az ázsiai országokban - India, Japán és Kína protokolláris összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
Kecskeméti Zsófia (2014) How to optimize warehouse management and the inventory level in the fast moving fashion industry - focusing on the effect of inventory system and warehouse management system at Sun Enterprises? Külkereskedelmi Kar.
Kenesei Balázs (2014) The Community of Whitehorse és Heves megye poziciolálása. Külkereskedelmi Kar.
Keszthelyi Anett (2014) Duális képzésekkel a foglalkoztatás javításáért. Külkereskedelmi Kar.
Király Melinda (2014) Kereskedelmi bankok lakossági ügyfeleinek lojalitásvizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Kisházi Anna (2014) Márkaépítés és márkaaktivitás a Burn energiaital példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Kiss János Krisztián (2014) Kézműves sajtok piaci lehetőségeinek vizsgálata a hazai kistermelők által készített termékek vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.
Kiss József Péter (2014) Applicable Tools For Increasing Client Retention Rate In The Executive Search Market: Special Focus On Unique Customer Satisfaction Surveys With A Changed Perspective In Question Phrasing. Külkereskedelmi Kar.
Kiss-Simon Áron (2014) A 2008-as gazdasági világválság kialakulása az amerikai pénzügyi eszközök és szabályozó rendelkezések tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Kisvarga Ágota (2014) Online Látomás Egy magyar divat kiskereskedés online marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
Koczka Dániel (2014) Az EP választások tapasztalatainak elemzése a Visegrádi országokban. Külkereskedelmi Kar.
Koczó Krisztina (2014) Regisztráljon online a kedvezőbb törlesztőrészletért! Digitális médiatervezés a bankszektorban. Külkereskedelmi Kar.
Kolláth Richárd (2014) A faktoring finanszírozás jövője, avagy: Alapítsunk-e faktorcéget 2015-ben? Külkereskedelmi Kar.
Koltai Krisztina (2014) Szükség van-e image kommunikációra? Külkereskedelmi Kar.
Komlódi Ágota (2014) Veszélyes áru kezelés outsourcingja a Cargill Magyarország Zrt. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Komáromi Erika Erzsébet (2014) A boldogság online kommunikációja az X, Y és Z generációk részére. Külkereskedelmi Kar.
Komáromy-Poros Csongor Koppány (2014) Befektetési döntéseink csapdájában. Külkereskedelmi Kar.
Konrád Norbert (2014) A minőségügyi auditálási tevékenység jelene és jövője Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
Kormányos Péter Dávid (2014) A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban. Külkereskedelmi Kar.
Kostyák Nóra (2014) Az európai uniós és magyar jövedéki szabályozás változások és azok hatása a hazai szeszipar alakulására. Külkereskedelmi Kar.
Kottmayer Krisztina (2014) Energiahatékonyság napjainkban. Külkereskedelmi Kar.
Kovács Alexandra (2014) Svájc és az Európai Unió gazdasági kapcsolata 2008 után. Külkereskedelmi Kar.
Kovács Barbara (2014) Egy induló coworking iroda marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
Kovács Boglárka (2014) A migráció hatása London gazdaságára. Külkereskedelmi Kar.
Kovács Enikő (2014) A vállalati szektor finanszírozásának jellemzői Revisionsseitige Betrachtung von Projektfinanzierungen. Külkereskedelmi Kar.
Kovács Dóra (2014) Magyar és spanyol NGO-k összehasonlítása különös tekintettel azok nemzetközi kapcsolataira és gazdasági felépítésére. Külkereskedelmi Kar.
Kraszlán Gergely (2014) Az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány gyakorlati alkalmazása a BGS Trans-Imex Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.
Krcsma Patricia (2014) Állami tulajdonú nagyvállalatok pénzügyi elemzése - a MÁV-START Zrt., a Budapesti Közlekedési Zrt. és a Volánbusz Zrt., mint közszolgálatot ellátó vállalatok összehasonlító elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Krisztik Erika (2014) Ötlettől a piacra jutásig - fejlesztési folyamat a Telenor Magyarország Zrt. IT portfóliójában. Külkereskedelmi Kar.
Kulcsár Lili (2014) A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében. Külkereskedelmi Kar.
Kun Zsolt (2014) Egy NBA beatwriter szakmai hitelessége. Külkereskedelmi Kar.
Kunkli Erika (2014) Az ambient marketing létjogosultsága napjainkban Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
Kurdi Fanni (2014) Magánorvosi rendelők online jelenléte. Az ideális honlap jellemzői a fogyasztói vélemények tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Kurucz Imola Anna (2014) Politikai énmárka, avagy magyar politikusok kommunikációja az újmédia korában. Külkereskedelmi Kar.
Kustos Fanni (2014) Vezetőfejlesztés és vezető-utánpótlás képzés a Bosch Csoport Junior Managers programjának tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Kutasi Szandra (2014) Beszerzési tendenciák vizsgálata egy multinacionális vállalatnál. Külkereskedelmi Kar.
Kuti Klára Ilona (2014) A délszláv háború és következményei. Külkereskedelmi Kar.
Kálmán Anna (2014) Hoya Lens Hungary Zrt. marketing kommunikációja - Hogyan tudná a vállalat tovább növelni az eladásait? Külkereskedelmi Kar.
Kántás Eszter (2014) A Balaton Sound arculata és imázsa. Külkereskedelmi Kar.
Kéninger Zoltán (2014) Egy műszaki tanácsadó és vizsgáló szervezet minőségügyi rendszerének kialakítása specifikus követelmények alapján. Külkereskedelmi Kar.
Képes Ákos (2014) Az olajárak alakulása a kereslet és a kínálat tükrében 2008-tól napjainkig. Külkereskedelmi Kar.
Kókai Vivien (2014) A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. harmadik műszakra való felkészülésének logisztikai aspektusai. Külkereskedelmi Kar.
Kónya Dávid (2014) Az e-learning szolgáltatások piaca és az Innotica Groupnál alkalmazott marketing-mix változásai B2C piacra lépés esetén. Külkereskedelmi Kar.
Kósa András (2014) Russian diplomatic and geopolitical efforts in Central and Eastern Europe in light of the crisis in ukraine. Külkereskedelmi Kar.
Köntös Borbála Karen (2014) A vasúti liberalizáció hatása a szállítmányozók szerepére a vasúti gabonafuvaroztatásban. Külkereskedelmi Kar.
Kürtösi Brigitta (2014) Transzferárak kialakítása:Transzferár-kampány a Schneider Electric-nél. Külkereskedelmi Kar.
Lampé Lilla (2014) Target group selection by psychographic segmentation ‘Who are Donny Craves’ online target consumers in the Netherlands in the cookie segment?’. Külkereskedelmi Kar.
Lassányi Zsoltné Hőnyi Emese (2014) A Lean, mint a hatékonyság javításának eszköze a termelési és szolgáltatási láncban. Külkereskedelmi Kar.
Lates Ádám (2014) Obsolesence Programmée. Külkereskedelmi Kar.
Lauber Gábor (2014) Integrált Minőségügyi Irányítási Rendszer az ISD Dunaferr Zrt. Lemezalakítóműben. Külkereskedelmi Kar.
Lelkes Dóra (2014) Speciális szállítmányok optimalizálása a Robert Bosch Elektronika Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.
Lencse Júlia (2014) Az iráni atomprogram és az Európai Unió közös kül- és biztonságpolitikája. Külkereskedelmi Kar.
Lengyel Viktória (2014) Vállalati társadalmi felelősségvállalás a magyar bankszektorban. Külkereskedelmi Kar.
Lente Dávid (2014) Érzelem és hazugságvizsgálat a gazdasági- és diplomáciai életben. Külkereskedelmi Kar.
Leskovics Richárd (2014) Az árufuvarozási ágak általános, és gyakorlati bemutatása a Pirexim Kft. műtrágya kereskedelme alapján. Külkereskedelmi Kar.
Lipták Anett (2014) Az EU és a MERCOSUR közötti külgazdasági kapcsolatok jellemzői és annak hatása Magyarországra. Külkereskedelmi Kar.
Loboda Mária Magdolna (2014) Samponhasználati- és fogyasztási szokások elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Lukács Ferenc (2014) Közös gazdasági kormányzás az Európai Unióban:Lehetőség vagy kötelesség? Külkereskedelmi Kar.
László Mária (2014) Lean menedzsment a Vincotech Hungária Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.
László Tímea (2014) A fordítóipar helyzetének alakulása az elmúlt évtizedben - különös tekintettel a kereslet, és a piaci szereplők pozícióinak változásaira. Külkereskedelmi Kar.
Lőrincz Petra (2014) Városfejlesztés európai uniós támogatások tükrében. Nagykanizsa megyei jogú város fejlesztése. Külkereskedelmi Kar.
Magony Gabriella (2014) A HandArt Kft. üzleti terve. Külkereskedelmi Kar.
Magyar Márk (2014) Az exportfinanszírozás kialakulása Magyarországon és az Eximbank tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Magyar Zoltán (2014) A Raiffeisen Bank Zrt. bankkártya értékesítési stratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Majszlinger Mónika (2014) Egészségmarketing Székesfehérvár Egészségfejlesztési Tervén bemutatva. Külkereskedelmi Kar.
Mayer Csilla (2014) ÉLEN AZ AUTÓIPARI BESZÁLLÍTÁSBAN: Az autóipari beszállítás helyzetének bemutatása Magyarországon, a Fémalk Zrt. példáján keresztül és a beszállítói kapcsolatok változása. Külkereskedelmi Kar.
Medve Enikő (2014) A hazai közösségi bormarketing alakulása és jövőbeli lehetőségei különös tekintettel a Mátrai borvidék borászainak marketingtevékenységére. Külkereskedelmi Kar.
Megyik Enikő (2014) A Red Bull online megjelenése és tevékenysége. Külkereskedelmi Kar.
Melis Bence (2014) Elektronikus szállítólevél küldés alkalmazása a Mercedes kecskeméti üzemében. Külkereskedelmi Kar.
Merényiné Palócz Franciska (2014) Verbindung zwischen dem Klimawandel und der „Roten Schlamm-Katastrophe“ Séta Krisna-völgyben, a spirituális ökofaluban, A fenntartható társadalom modellje. Külkereskedelmi Kar.
Mihalecz Daniella (2014) Az Európai Unió általános etikett és protokoll szabályai. Hasonlóságok és különbségek bemutatása a francia, portugál és svéd nemzeti viselkedéskultúrán keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Mihalkó Gergely (2014) A Halasi Kebpro Kft. működési stratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Misi Dániel (2014) TQM alapú stratégiai vezetés bemutatása és a beérkező áru ellenőrzés folyamatfejlesztésének hatása a BPW-Hungária Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.
Mohácsi Szilvia Anita (2014) A szocializációs közegek hatása a gyermeki személyiség fejlődésére. Külkereskedelmi Kar.
Molnár Mariann (2014) A magyar borexport lehetősége Kínában. Külkereskedelmi Kar.
Molnár Noémi (2014) A pénzmosás jelenségének nemzetközi és hazai szintű vizsgálata, különös tekintettel a kereskedelmi bankokra. Külkereskedelmi Kar.
Morvai Szabina (2014) Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -. Külkereskedelmi Kar.
Mucsi Viktória (2014) Válságkezelés és válságból való kilábalás a balti államokban. Hasonlóságok és különbségek. Külkereskedelmi Kar.
Márk Bence (2014) Az EU-Korea szabadkereskedelmi egyezmény hatásai a személygépjármű kereskedelemre. Külkereskedelmi Kar.
Mészáros Edina (2014) Közúti fuvarszervezés a Transalkim Budapest Spedíciós Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.
Mészáros Kornélia Anna (2014) A hatvani Robert Bosch Elektronikai Kft. gyári minőségi beszámolójának és továbbfejlesztési lehetőségeinek a bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
Mészáros Szilvia (2014) Újfajta online toborzási és kiválasztási eszközök a social média tükrén keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Mócza Eszter (2014) A Horizont 2020 program, fókuszban a KKV-kat támogató eszközök. Külkereskedelmi Kar.
Móni István (2014) A mobilinternetezési szokások változásából fakadó piaci előnyszerzési lehetőségek bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
Mórocz Dóra (2014) A diplomácia szerepe a 2013 elején kirobbant észak-koreai konfliktusban. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Brigitta (2014) Hatékonyságnövelés a Robert Bosch Elektronika Kft. ládaraktárában. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Dalma (2014) A Nyugat-Balkán útja az európai integrációba, különös tekintettel Horvátország csatlakozására. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Eszter (2014) A BUDAPESTI CONTINENTAL VÁLLALAT LOGISZTIKAI KÖLTSÉGÉNEK HATÉKONYSÁGNÖVELÉSE. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Gabriella (2014) Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság kommunikációja a 2010-es vörösiszap-katasztrófa után. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Kristóf (2014) Az Informatikai Audit szerepe a Pénzügyi Auditban. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Réka (2014) Az Európa Csoport szabadidős rendezvényszervező tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Veronika (2014) A plázakultúra létjogosultsága az online világ térhódításával szemben. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Viktória (2014) Viselkedéstechnikai elemek változatainak bemutatása a finn, a francia, a spanyol és a perzsa kultúra példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Naphegyi Fruzsina (2014) A devizahitel-válság, annak hatásai és kezelése Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
Nemes Anna (2014) Biztonság a közúti árutovábbítás során. Külkereskedelmi Kar.
Nemes Zoltán (2014) Marketing a Balatonért. Külkereskedelmi Kar.
Nyitrai Boglárka (2014) A Metro Kerekedelmi Kft. Back To School promóciójának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Nyitrai Kata (2014) How to obtain more freight requests as a freight forwarder introducing a new courier service? Focusing on the implementation of direct marketing in order to achieve customer attraction. Külkereskedelmi Kar.
Nyolczas Vivien (2014) A közösségi médiumok gender központú elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Németh Henrietta (2014) A szingli nők vásárlási szokásai. Külkereskedelmi Kar.
Németh Regina (2014) A kávépiac és a Fair Trade magyarországi helyzete. Külkereskedelmi Kar.
Németh Szabolcs (2014) Kollektív viselkedés a pénzügyi piacokon. Külkereskedelmi Kar.
Németh Kitti (2014) Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
Offenbacher Emese (2014) Izland: válság után megerősödve? Külkereskedelmi Kar.
Oláh Zsuzsa (2014) Reklámkerülés. Minek a következménye és mit tehetünk ellene? Külkereskedelmi Kar.
Orosz Gergo (2014) Process simplification in pharmaceutical logistics. Külkereskedelmi Kar.
Ostorházi Gréta (2014) A maastrichti konvergencia-kritériumok kritikus elemzése a globális válság utáni gazdasági környezetben kiemelt figyelemmel a fiskális kritériumok teljesítésére. Külkereskedelmi Kar.
Osztrogonácz Viktória Éva (2014) A T-Systems Magyarország Zrt. vállalati stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
Ozsvári Csaba Ágoston (2014) A mikro-, kis- és középvállalkozások finanszírozásának bemutatása a Magyar Fejlesztési Bank hitelprogramjain keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Ozsváth Gábor (2014) Mit tegyen a vállalkozás, ha lassan mozgó készletei vannak? Készletértékelési eljárások és a vállalkozások jövedelmi helyzetére gyakorolt hatásuk a lassan mozgó készletek esetében. Külkereskedelmi Kar.
Paku Dénes (2014) A lecsökkenő banki kamatkörnyezet hogyan érintette a hazai megtakarítási trendeket? Külkereskedelmi Kar.
Pap Kitti Kincső (2014) Biztonság a felhőben - a Tresorit kereskedelmi és marketing tevékenysége. Külkereskedelmi Kar.
Papp Henriett (2014) Üzleti etika a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.
Pataki Bence (2014) Az Amerikai Egyesült Államok és Kína kölcsönös gazdasági függősége napjaink világgazdaságában. Külkereskedelmi Kar.
Peresics Rita (2014) Risk management in the practice of Raiffeisen Bank PLC. : Credit risk management through the case study of Lotus Hungary Ltd. Külkereskedelmi Kar.
Perger Andrea (2014) Az NGO-k szerepének néhány kérdése a nemzetközi együttműködésben: Az AIESEC hozzájárulása a fiatal magyar közgazdászok szakmai fejlődéséhez. Külkereskedelmi Kar.
Petró Panna (2014) A mémek és jelentőségük az imázsváltozásban. Külkereskedelmi Kar.
Petró Panna Júlia (2014) A mémek és jelentőségük az imázsváltozásban. Külkereskedelmi Kar.
Petényi Dóra (2014) Pénzügyi eszközök végrehajtásának vizsgálata a Vidékfejlesztési Program (2014-2020) keretében. Külkereskedelmi Kar.
Pető Szilvia (2014) Registrant web rendszer és Kristal Coatings weboldal fordítás. Külkereskedelmi Kar.
Pető Zsófia (2014) Az Y generáció borfogyasztási szokásai. Külkereskedelmi Kar.
Pintér Orsolya (2014) Egy sikeres multikulturális modell - Szingapúr. Külkereskedelmi Kar.
Pocsai Gergely (2014) Offshore központok és adóoptimalizálási lehetőségek a mai világban. Külkereskedelmi Kar.
Pogácsás Rozália (2014) Megfelel-e az eurózóna az optimális valutaövezet kritériumainak? Külkereskedelmi Kar.
Polka-Percze Éva (2014) Jogdíj és licencdíj a vámérték szemszögéből. Külkereskedelmi Kar.
Polonyi Hajnalka (2014) Rácsos süti - avagy a Bad Boys' Bakery Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
Puskás Panna (2014) Folyamatoptimalizálási projekt bevezetése a FUX Zrt.-nél a beszerzés és készletgazdálkodás területén. Külkereskedelmi Kar.
Pusztai Diána Judit (2014) Az EU-támogatások és a hazai fejlesztéspolitika szerepe a regionális különbségek csökkentésében a 2004-2014 közötti időszakban. Külkereskedelmi Kar.
Pusztai István (2014) Introduction of relocation processes of Robert Bosch Elektronika Kft. including the relocation of PWR products and production line. Külkereskedelmi Kar.
Pádár Zsófia Titanilla (2014) A dzsesszkorszak szimbólumai A nagy Gatsby című film keresztmetszetében. Külkereskedelmi Kar.
Pálfalvy Szilvia (2014) Fordítás: Günter Wallraff: Die Lastenträger – Arbeit im freien Fall – flexibel schuften ohne Perspektive; Pálfalvyné Obermayer Mária: Kutatási díjként álcázott „hűségpénz”. Külkereskedelmi Kar.
Pálvölgyi Máté (2014) How to improve customer retention for Plinga's social farming games? Külkereskedelmi Kar.
Páncél Dávid (2014) Az exportösztönzés eszközrendszerének bemutatása Kína stratégiáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Pásztor Beatrix (2014) A logisztikai szolgáltatók komplex tevékenységének elemzése az FM Logistic példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Pásztor Judit (2014) "Nyeregbe vidék, nyeregbe Magyarország!" A Nemzeti Vágta marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
Pásztor Áron (2014) A magyar bankrendszer helyzete az elmúlt években és az OTP. Külkereskedelmi Kar.
Péter Ivett (2014) Az orosz nyelv jelentőségének változása a nemzetközi gazdasági kapcsolatokban. Külkereskedelmi Kar.
Péterfi Csaba (2014) Az elektronikus kereskedelem nehézségei, problémái, avagy a Retro Jeans webáruházának fellendítése. Külkereskedelmi Kar.
Pók Zille Katalin (2014) Az EU kohéziós támogatásai finanszírozásával megvalósuló fejlesztések kommunikációja Magyarországon: Koncepció és gyakorlati megvalósulás az Országos Mentőszolgálat TIOP-2.2.1-11/1-2012-0001 – „Sürgősségi ellátás fejlesztése, mentés” című kiemelt projektjében. Külkereskedelmi Kar.
Pókecz Péter Gábor (2014) Munkaerő-áramlás és munkaerő-piaci politikák Magyarországon és az EU-ban. Külkereskedelmi Kar.
Póré Bence (2014) A consumer engagement és a gamification hatásai a fogyasztói lojalitásra. Külkereskedelmi Kar.
Radnai Szilvia (2014) Rede von Bundeskanzlerin Merkel anlässlich der Eröffnung der neuen Dauerausstellung der Gedenkstätte Berliner Mauer am 9. November 2014 Elérkezett az Európai Energia Unió ideje? Külkereskedelmi Kar.
Radó Katalin (2014) A Római Klub múltja, jelene és jövője. Külkereskedelmi Kar.
Roboz Klaudia Zsuzsanna (2014) Polgárok együttműködésének erősítése Európában (az Európai Unió és az Európa Tanács keretében). Külkereskedelmi Kar.
Rohr Bence (2014) How to improve the central strategy execution of a leading banking group regarding Central and Eastern Europe. Külkereskedelmi Kar.
Rozmán Gabriella (2014) Az alkoholfogyasztás alakulása az adómértékek változásainak tükrében Magyarországon az ezredfordulót követően. Külkereskedelmi Kar.
Rozor Gergely (2014) A magyar-román viszony, különös tekintettel a gazdasági kapcsolatokra. Külkereskedelmi Kar.
Rukk-Tóth Edina (2014) Az Önfoglalkoztatók helyzete a magyar KKV szektor vállalkozási teljesítményének tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Ruzsányi Helga (2014) A nők munkaerő-piaci helyzetének alakulása Magyarországon a szocializmustól napjainkig. Külkereskedelmi Kar.
Rácz Gergely (2014) Új beszállítói stratégia a szabvány alkatrészek beszerzésében. Külkereskedelmi Kar.
Rácz Orsolya (2014) A 77 Elektronika Kft. múltja, jelene és jövője a nemzetközi IVD piacon. Külkereskedelmi Kar.
Rácz Róbert (2014) A kozmetikai termékek magyarországi követelményrendszere és az emberi tényező kapcsolata. Külkereskedelmi Kar.
Rátz Dorottya (2014) Budapesti felsőoktatásban részt vevő hallgatók múzeumlátogatási szokásainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Rédei Kinga (2014) Az offshore-jelenség tényleges megjelenési formái, gazdasági jelentősége és az "aranykor" vége. Külkereskedelmi Kar.
Répássy Szilvia Éva (2014) Tabutémák a médiában - A romák képének megítélése a média tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Rétyi Zalán (2014) Humanitárius közbeszerzés az ENSZ Menekültügyi Főbiztosságánál. Külkereskedelmi Kar.
Révész Nikolett (2014) Nyíregyháza városmarketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
Rózsa Diána (2014) A magyar-horvát határmenti együttműködés fejlődése és eredményei, a programirányítás nézőpontjából. Külkereskedelmi Kar.
Salamon Noémi (2014) ISO minőségirányítási rendszerek bevezetése az Easy Holding Zrt.-hez. Külkereskedelmi Kar.
Samu Roland (2014) Magyarország, mint regionális központ. Külkereskedelmi Kar.
Sasvári Nóra (2014) A BRICS országok fejlődési pályája és kapcsolata az Európai Unióval. Külkereskedelmi Kar.
Scher Viktória (2014) A vidékfejlesztés jelentősége az Európai Unióban és Magyarországon, A LEADER program bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
Schmidt Adrienn Krisztina (2014) Élelmiszeren elhelyezett magyar tanúsító védjegyek vizsgálata a piaci versenyképesség tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Sepsi Tamara Szilvia (2014) A nemzetközi környezetügyi kormányzás reformja és szerepe a fenntartható fejlődésben. Külkereskedelmi Kar.
Seres Milán (2014) How to increase Ritchie Bros Auctioneers’ competitive advantage against Euro Auctions. Külkereskedelmi Kar.
Simon Rita (2014) Mexikói bevándorlás az Egyesült Államokba - A NAFTA 20 évének értékelése a bevándorlás tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Simoncsics Bianka (2014) A MOL kiskereskedelem marketing tevékenysége: a töltőállomási marketing hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.
Sinkovity Szilvia (2014) A rendelésteljesítés folyamata az Easy Gifts Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.
Sipos Dorina (2014) Milyen okok miatt változott az államadósság finanszírozási szerkezete az elmúlt 10 évben hazánk és Belgium esetében? Külkereskedelmi Kar.
Skopál Anna (2014) A 2008/2009-es pénzügyi válság hatása egy magyarországi multinacionális vállalatra az Accor-Pannonia Hotels Zrt. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Skultéti Lilla (2014) A környezet- és egészségtudatos életmód fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása: A LOHAS fogyasztók. Külkereskedelmi Kar.
Solymoss Júlia (2014) Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra. Külkereskedelmi Kar.
Somogyi Dániel (2014) A vásárlói elégedettség elérése és fenntartása a MOL Nyrt. kiskereskedelmi és marketing tevékenységében. Külkereskedelmi Kar.
Somogyvári Ádám (2014) Michael Jordan mint márka. Külkereskedelmi Kar.
Stefán Réka (2014) A magyarországi vendéglátóipar elemzése, a házon kívüli étkezési szokások primer vizsgálata és egy vietnámi street food bár megnyitásához szükséges marketingstratégia kidolgozása. Külkereskedelmi Kar.
Sulcz Júlia Kitti (2014) Vírusmarketing. Külkereskedelmi Kar.
Szabados Anna (2014) A nem tudás a legnagyobb kockázat. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Edina (2014) Az Európai Unió hatása a foglalkoztatottságra. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Ildikó (2014) A Balanced Scorecard kialakítása az Alstom Hungária Zrt. Erőműszerviz üzletágánál. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Mónika (2014) A fűszerpaprika fogyasztás alakulása és a vásárlást befolyásoló tényezők szerepe Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Orsolya Zsuzsanna (2014) The Radicalization of Syria, Az arab tavasz orosz külpolitikai megítélése; Szíria: Oroszország, mint védnök hatalom. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Panna Zita (2014) Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Ágota (2014) Fúziók és vállalatfelvásárlások pénzügyi vonatkozásai a légi és tengeri szállítmányozásban. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Zoltán (2014) A 21. század új típusú kockázatai. Külkereskedelmi Kar.
Szakács Attila (2014) Az AEGON Prémium értékesítési tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Szalay Kitti (2014) Bor és a nők. Külkereskedelmi Kar.
Szaniszló Réka (2014) A csanyikvölgyi Chinoin Zrt. készletezésének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Szecskó Bernadett Rita (2014) Margarin fogyasztási szokások vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Szele Balázs (2014) A feltétel nélküli alapjövedelem és annak lehetséges alkalmazása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
Szelezsán Krisztián (2014) Olasz vendéglátóipari vállalkozások a magyar piacon - A budapesti olasz vállalkozások sajátos kihívásai. Külkereskedelmi Kar.
Szemán Ágnes (2014) A vállalati identitás és a vállalati imázs vizsgálata és ezek átültetésének lehetőségei a modern marketingkommunikációs eszközök használatába, a debreceni Borudvar példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Szentgyörgyi Tímea (2014) Zeneipari változások az internet korában. Külkereskedelmi Kar.
Szettele Zsuzsanna (2014) Új Renault Twingo marketingstratégiája a hazai autópiacon, fogyasztói preferenciák vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Szili Nikolett (2014) Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van. Külkereskedelmi Kar.
Szilágyi Dalma (2014) A nemzetközi munkaerő-áramlás az Európai Unióban - A fiatalok helyzete az Európai Unióban. Külkereskedelmi Kar.
Szlovák Gábor (2014) Nagyvállalatok növekedési politikájának vizsgálata, a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Szolnok Anna (2014) A jövőbe vezető út - A fenntarthatósági marketing beépítése a vállalati stratégiába. Külkereskedelmi Kar.
Szolyák Szilvia (2014) A Samsung televíziók marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Székely Zsuzsa (2014) XXI. századi mezőgazdaság európai uniós tagországként. A növényvédő szerek felhasználásának változása, a biogazdálkodás térhódítása. Külkereskedelmi Kar.
Székely L. Szilárd (2014) Technológiai innovációk szükségessége és terjedésük: háromdimenziós lézeres felmérő műszerek licencei. Külkereskedelmi Kar.
Széles Dávid (2014) Magánvasúti árufuvarozás Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
Szöllősi Luca Fruzsina (2014) Ügyvédi felszólítólevél - Bauförderung und Schuldschein. Külkereskedelmi Kar.
Szöllősi Zsófia (2014) Márkás termékek hamisítása az európai belső piac példáján. Külkereskedelmi Kar.
Szörnyi Márta (2014) Szolgáltató központok Magyarországon az 1990-es évektől kezdve és munkavállalói megítélésük napjainkban. Külkereskedelmi Kar.
Szőke Tünde (2014) A dolgozói minőségtudat fejlesztése a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.
Szőr Vivien (2014) A Bázel II. szabályozás gyakorlati megjelenése a K&H Bank Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.
Szűcs Eszter (2014) Felsőoktatási intézmények marketingtevékenysége, különös tekintettel a gazdaságtudományok képzési területre. Külkereskedelmi Kar.
Szűcs Kata Rebeka (2014) A dubai raktár története a GE Lighting életében. Külkereskedelmi Kar.
Szűcs Kornélia (2014) Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Szűcs Laura Eszter (2014) Túró rudi fogyasztási - és vásárlási szokások. Külkereskedelmi Kar.
Sándor Henrik (2014) A Media Markt online stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
Sárdi Tünde (2014) The importance of cultural policy in the European Union through the example of 'European Capitals of Culture' initiative. Külkereskedelmi Kar.
Söpkéz Péter (2014) A Magyar Telekom kintlévőség kezelési folyamatainak bemutatása és hatékonyságának javítása. Külkereskedelmi Kar.
Taba Bianka (2014) Egy szállítmányozói döntést támogató modell alkalmazásának vizsgálata a Plimsoll Szolgáltató Kft. gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.
Takács Enikő (2014) A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban. Külkereskedelmi Kar.
Tamássy Gábor (2014) A készletszintet befolyásoló tényezők a Toyota-módszeren alapuló gyártásban. Külkereskedelmi Kar.
Tapolcsányi Réka (2014) Reklámok gender központú elemzése a kereskedelmi csatornákon 2000-2014-ig. Külkereskedelmi Kar.
Tar Dorottya Rozália (2014) How can product compliance be improved in Mid Ocean Brands? Külkereskedelmi Kar.
Tomojzer Dóra (2014) Chile szerepe a latin-amerikai régióban, illetve külkapcsolati rendszere, különös tekintettel az Európai Unióval való kapcsolatára. Külkereskedelmi Kar.
Tordai Péter (2014) Nemzetközi szállítmányozás , beszerzés az Electrolux vállalatnál. Külkereskedelmi Kar.
Tábi Enikő (2014) A tengeri konténeres szállítmányozás folyamata, felmerülő problémák és lehetséges megoldásaik. Külkereskedelmi Kar.
Tánczos Adrián (2014) A transzdermális tapaszok helye és piaci potenciálja a hazai gyógyszerpiacon. Külkereskedelmi Kar.
Táskai Irén Otília (2014) Étrend-kiegészítők vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Bettina (2014) A Robert Bosch Kft. képernyős munkavégzésre vonatkozó szabályozásának bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Judit (2014) Disztribúciós logisztika a Wacker Neuson Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Kitti (2014) Az Erste Bank hitelkártya portfóliójának vizsgálata és marketingtevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Ágnes Anita (2014) A betegellátók akkreditációja az ellátás biztonságáért projekt bemutatása és összehasonlítása a magyar egészségügyi ellátási standardokkal. Külkereskedelmi Kar.
Tóth-Kodolányi Noémi (2014) Demográfia a nők, a családok és a támogatások tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Varga Adrienn (2014) Commission decision on working time, A Budapest Bank heti jelentése. Külkereskedelmi Kar.
Varga Dávid (2014) Lételemünk a katarzis (?). Külkereskedelmi Kar.
Varga Eszter (2014) A tengeri konténeres szállítmányozás biztonsági kockázatainak kezelése elméletben és gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar.
Varga Klaudia (2014) "Szelek szárnyán" - Összehasonlító elemzés Magyarország és Spanyolország megújuló energiapolitikájáról, fókuszban a szélenergiával. Külkereskedelmi Kar.
Varga Regina Alexandra (2014) Egy modern színházi és filmes alkotócsoport marketing lehetőségei a 011 példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Varga Réka Rita (2014) A nők helyzete és szerepe a munkaerő-piacon. Külkereskedelmi Kar.
Varga Viktória (2014) Az alkalmazott áruazonosítási rendszerek hibáinak vizsgálata a DHL-nél a tengeri gyűjtő import szállítmányozás keretében. Külkereskedelmi Kar.
Varga Zsófia (2014) Az európai uniós támogatások pénzügyi szempontú hatásvizsgálata, különös tekintettel a magyarországi kis- és középvállalkozásokra. Külkereskedelmi Kar.
Vasné Móricz Zsuzsanna (2014) MSZ EN ISO 9001:2009 szabványra vonatkozó bevezetési javaslat az Éremmester Kft. esetén. Külkereskedelmi Kar.
Vass Viktória (2014) Tehetségkutató, mint közvetett marketingkommunikációs eszköz egy énekes karrierjében. Külkereskedelmi Kar.
Vastag-Vámos Kamilla (2014) Az EU-Afrika kapcsolatok biztonság- és védelempolitikai vetülete. Külkereskedelmi Kar.
Vaszi Emőke (2014) Hormonális fogamzásgátlók piaci bevezetésének marketing kihívásai az Egis Gyógyszergyár Zrt. példáján keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.
Vereczkey Zoltán (2014) The background of European and domestic electronic payment systems. Külkereskedelmi Kar.
Veszelovszky Éva Mercédesz (2014) Az Európai Unióhoz csatlakozott délszláv országok integrációs folyamata. Külkereskedelmi Kar.
Vidák Barbara (2014) A Többszintű folyamataudit, mint minőségfejlesztő rendszer a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.
Vilman Amália (2014) Guide on EU Funding and Hajdú-Bihar County's Strategic Plans. Külkereskedelmi Kar.
Viszkok Nóra (2014) A bankunió kialakítása, az eurózónán kívüliek csatlakozása. Külkereskedelmi Kar.
Vámos Anita (2014) Településmarketing Zuglóban. Külkereskedelmi Kar.
Várvölgyi Dániel (2014) A beszállítók értékelésének folyamata és a beszállítói bázis kialakítása egy termelő, multinacionális vállalatnál. Külkereskedelmi Kar.
Vén Zsófia (2014) Energy revolution - shale gas exploitation. Külkereskedelmi Kar.
Vígh Judit (2014) Az IKEA társadalmi felelősségvállalásának bemutatása. A világ legfontosabb emberei a gyermekek. Külkereskedelmi Kar.
Vízkeleti Orsolya (2014) Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében. Külkereskedelmi Kar.
Völler Zsófia (2014) A multikulturalizmus problémája Németországban, az új világrendben. Külkereskedelmi Kar.
Vörös Kinga (2014) A közbeszerzések szabályozása az Európai Unióban. Külkereskedelmi Kar.
Wahl Krisztina (2014) Was bedeutet "Wissensgesellschaft"?/ A németországi választások tanulságai. Külkereskedelmi Kar.
Wiesner Ákos (2014) A Ventacid Hungária Kft. minőségirányítási rendszerének, továbbá környezettudatos működésének a vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Winkler Orsolya Anna (2014) Reálisak-e a maastrichti konvergencia-kritériumok napjainkban is? Miként lehetne megreformálni a tényezőket, illetve mértékeket, különös tekintettel a 2004 után csatlakozott kelet- és közép európai országok helyzetére? Külkereskedelmi Kar.
Zaja Blanka (2014) A kínai külpolitika néhány kérdése az új világrendben, különös tekintettel az ország regionális szerepére. Külkereskedelmi Kar.
Zsebők Zsanett (2014) A gépipari folyamatba szervezett gyártástechnológiai rendszer működése során fellépő lemezsérülési és egyéb összeszerelési hibák elemzése és csökkentése a Trumpf gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.
Zsetkó Nikolett (2014) A CE jelölés szerepe az áruk szabad mozgásának szabályozásában a belső piacon. Külkereskedelmi Kar.
Zvara Tímea (2014) Létezik egyáltalán vírusmarketig? Avagy a vírusmarketing újradefiniálása. Külkereskedelmi Kar.
Éles Márk Roland (2014) Minőségügyi oktatás – Fit For Quality Akadémia – az FAG Magyarország Ipari Kft-nél az autóipari folyamatszemlélet tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Ördög Orsolya (2014) A bankok felelőssége az akkreditívben. Külkereskedelmi Kar.
Őrsi Virág (2014) Két e-könyv áruház összehasonlítása szemkamerás kutatással. Külkereskedelmi Kar.