![]() | Vissza |
Agócs Tamás (2014) Az Agócsker 2002 Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Albert Nikolett (2014) Budapest gyógy- és élményfürdői látogatottságának, imázsának, szolgáltatásainak és ismertségének elemzése és összehasonlítása a 18-30 éves korosztály körében (Széchenyi fürdő és Aquaworld). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Ambrusz Nikoletta (2014) Az írországi falusi turizmus vizsgálata a látogatók, a kereslet és kínálat, valamint a területfejlesztés tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Andics Dóra Zsófia (2014) Badacsonyi borturizmus. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Andics Áron Tamás (2014) Az új és használtautó vásárlói összetételének változása a hazai Mercedes-Benz értékesítésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Androvicz Máté János (2014) Az SAP rendszerek megvalósulása a logisztikában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Andula Viktória (2014) Egy új szálloda turizmusra gyakorolt hatásának vizsgálata Szegeden, az Art Hotel Szeged példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Angyal Mariann (2014) The Future of Trade. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Antal Krisztina (2014) Kastélyok és kúriák hasznosítási lehetőségei Békés megyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Antal Ágnes Viktória (2014) Kastélyok turisztikai hasznosítása különös tekintettel a Loire völgyének turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Arany András (2014) Challenges and optimization suggestions for the sales organization of an SME. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Asztalos Mónika (2014) Tanulásfejlesztés a szakképzésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Bagdány Zsuzsanna (2014) Ökotermelés, biotáplálkozás, biotermékek és ezek felhasználása a hazai vendéglátásban a Nimród Bioszálloda és Bioétterem példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Bakó László (2014) A Color Kft. marketingstratégiájának bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Balla Krisztina (2014) A FŐTÁV Zrt. stratégiai szemléletének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Balló Ildikó (2014) Gasztronómia utazás Erdélyben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Balogh Gábor (2014) Passzívházak sajátosságai és versenyképességének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Balogh Szilvia (2014) Sportrendezvények szerepe a turizmusban a Budapest Sportiroda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Balogh Ágnes (2014) A Lean menedzsment bevezetésének és következményeinek vizsgálata a Bunge Zrt. vállalatnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Balázs Boglárka (2014) Az Alphasonic Kft. Marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Balázs Eszter (2014) Az intelligens közösségi kártya vizsgálata a Szolnok Városkártyán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Bank Gabriella (2014) Az ökogazdálkodás bemutatása, jelentősége, ökotermékek megjelenése a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Barabás Botond (2014) Az egészséges életmód és táplálkozás szerepe a vízilabdázók körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Bedy Ibolya Tímea (2014) Backpacker-Tourismus und Hostels Eine kritische Untersuchung von Hostels aufgrund der negativen Einstellung der Ungarn. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Bejczi Annamária (2014) Imázsfilmek szerepe a külföldi fiatalok Magyarországról kialakított képében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Beke Benjamin (2014) The relaunch of Natur Aqua and its impact on the consumers. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Belák Orsolya (2014) A Moped 91 Kft áruforgalmi tevékenységének bemutatása és értékelése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Benkő Emese (2014) Spirituális zarándoklat - A Szent Jakab-út fejlődési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Berki Nóra (2014) A fogászati turizmus jelentősége Sopronban- A fogászati szolgáltatást nyújtó szálláshelyek összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Berta Krisztina (2014) A dél-afrikai gasztronómiai kultúra története és megjelenése Lichtenburg-ban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Biczó Eszter Nóra (2014) Nyomtatott és online vendéglátó- és szállodaipari szaklapok elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Biró Luca (2014) Research of the Profitable Operation of an Equestrian Club in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Bodnár Mariann (2014) A Timac Agro Hungária Kft. áruforgalmi elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Bodnár Vivien (2014) Gluténmentes termékek- magyar és spanyol tapasztalatok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Bodri Zsuzsa (2014) Az Őrség és a Szlovén vidék örökségturizmusban betöltött szerepe. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Bodrogi Réka (2014) Minőségi élet, egészséges társadalom, - tudatos táplálkozás, és szabadidősportok segítségével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Borics Kata (2014) A fogyasztói magatartás jellemzőinek vizsgálata a kisgyermekes családok utazási szokásaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Borlai Sára Bernadett (2014) A magyarországi kávézási szokások alakulása, és a Starbucks kávézó térhódítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Botos Ákos (2014) Vad Állatok és erdei gombák gasztronómiai jelentősége és fogyasztása a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Buda Bettina (2014) Alsó-Bodrogköz kulturális és gasztronómiai értékei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Bujdosó Tamás (2014) Suggestions on tourism program planning for Veresegyház in light of the touristic potential of the Town. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Burus Georgina (2014) Előny, avagy hátrány a három Novotel szálloda jelenléte Budapesten? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Bálint Lilla (2014) Vállalati felelősségvállalás a bullying ellen. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Chudo Péter (2014) Veszélyes áru árutovábbításának vizsgálata az ABS Bonifer Hungary Kft. gyakorlatán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Cindel Andrea (2014) Critical Analysis of Managing the Room Service Department in The Broadmoor. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Csanálosi Zsófia (2014) Heves megye egészségturizmusának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Csenki Dóra (2014) Pénzügyi teljesítmény elemzése a hazai utazási irodai szektorban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Cserti Viola Erika (2014) Bp Creamy marketing - mix elemzés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Csertő Judit (2014) Brazília bemutatása és a 2014-es labdarúgó világbajnokság hatásai a turizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Csiger Dóra (2014) A mezőkövesdi gyógyturizmus fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata a Zsóry Gyógy- és Strandfürdő alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Csipes Barnabás (2014) A burgonya története, jelentősége és felhasználása a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Csiszár Imola (2014) Bankkártya, mint szolgáltatás a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Csorba Regina (2014) Ökotermelés, biotáplálkozás, biotermékek - és ezek megjelenése a hazai vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Csábi Anett (2014) Die Errichtung eines Webshops und seine Markteinführung. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Csákvári Krisztián (2014) Szabadidő és turizmus Győr városában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Csányi Anett (2014) A sörözők piaci pozíciója, a „Félkrajcár” söröző megvalósíthatóságának és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Császár Bettina Nóra (2014) Az integrált vállalatirányítási rendszerek és értékesítési csatornák hatékony alkalmazása, ellenőrzése a Vodafone Magyarország Zrt. tekintetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Császár Franciska (2014) Egy főzőiskola üzleti terve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Cséfalvay Dávid (2014) Táplálkozás a fitnessben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Cséri Júlia (2014) Markenhotellerie in Deutschland. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Csörnyei Patrik (2014) A szociális hálók és a hálózatkutatás szerepe a marketingben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Dalos Kitti (2014) Analytical Analysis of the Mother Road of the USA from touristic point of view. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Dankó Fanni (2014) Turizmus és a magyarországi sportrendezvények kapcsolata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Dankó Réka (2014) A Budapestről légi úton elérhető desztinációk alakulása az elmúlt 10 évben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Darvassy Attila (2014) Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Darányi László (2014) A falusi turizmusra ható turisztikai trendek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Darányi László (2014) A falusi turizmusra ható turisztikai trendek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Decker Vivien (2014) A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Demcsák Tímea (2014) Gasztrokultúra a magasban, avagy kulináris sokszínűség és tradíció Dél-Tirolban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Deák Zsófia Janka (2014) Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Dira Zsanett (2014) Értékesítési technikák használatának elemzése egy piacvezető terméknél a UPC Magyarország Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Dombóvári Dávid (2014) Hajdísz – bizsu üzlet alapítása és üzleti tervének elkészítése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Dudás Hedvig (2014) A Dunán közlekedő úszó szállodák szerepe és jelentősége Budapest beutaztató turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Dózsa Péter (2014) Magyar Turizmus Zrt. külképviseletének tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Döry Eszter (2014) A közösségi média veszélyei és az „én” szerepei a világhálón. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Erdélyi Nóra (2014) A klimatikus gyógyturizmus helyzete és fejlesztési lehetőségei Székelyföldön - a Sóvidék bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Erdős Júlia (2014) A Novotel Budapest Centrum és Novotel Budapest Danube szállodák vendéglátó tevékenységének összehasonlító elemzése a vendégösszetétel és a bevételek tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Fabók Zsófia (2014) A divatipar szerepe a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Faragó Valéria (2014) Egy reklámkampány felépítése és megtervezése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Farkas Anita (2014) Törökország gasztronómiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Farkas Bálint (2014) Nyugat-nógrádi COOP Zrt. fejlesztési projekt megvalósítása, az ÁIR rendszer bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Farkas Dániel (2014) A Nissan Pulsar megjelenése Magyarországon a legnépszerűbb autópiaci szegmensben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Farkas Katalin (2014) A középiskolások tanulási motivációjának és a kooperatív módszerekhez való hozzáállásának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Farkas Tímea (2014) A magyar szállodák mobil applikációinak és ezek alkalmazási lehetőségeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Farkas Zsuzsanna Henriett (2014) A szállodai likviditást befolyásoló tényezők elemzése, egy konkrét szálloda pénzügyi rendszerében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Fehér Borbála (2014) Magyarország menyegzői szokásai és gasztronómiája, ezek népszerűsítése a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Fekete Katalin (2014) A fekete leves- Azaz a kávé régen és ma. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Feller Madeleine (2014) A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Ferenczi Flóra Beáta (2014) A magyarországi lovas turizmus tendenciái és fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Ferenczi Éva (2014) A turizmusmarketing szerepe Szeged turisztikai fejlődésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Flaskár László Gergely (2014) EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Fodor Norbert (2014) Sport Tourism and The Organizational Background of the 2011 Kayak and Canoe World Championship. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Forgó Fanni Eszter (2014) Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Franczik Petra (2014) Szállítmányozás a Sanofi Zrt.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Fáczán Brigitta (2014) A kazincbarcikai Kolorfesztivál hozzájárulása Kazincbarcika és kistérsége fejlődéséhez. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Fényes Dániel (2014) Trent Reznor marketingtevékenysége a Nine Inch Nails zenekaron keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Füleki Sándor (2014) Vásárlói szokások a magyarországi új személygépjármű piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Gacs Flóra (2014) Rendezvények a filmturizmusban - Filmipari rendezvények turisztikai hatásvizsgálata a Berlinale példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Gergely Roland (2014) Étkezés a testépítésben-különös tekintettel a versenyfelkészülési időszakra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Gonda Csilla (2014) A göngyölegek töltési mennyiségének optimalizálása és ennek kihatásai az ellátási láncra a kecskeméti autógyárban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Gráf Judit (2014) Egy induló vállalkozás, a Bagoly Café piaci bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Gunyecz Tibor Konrád (2014) Pálinkafőzés Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében, a pálinka szerepe a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Gyergyai Bernadett (2014) Debrecen turisztikai vonatkozású megvalósult, tervezett és lehetséges fejlesztései, és hatása a várost felkereső utazóközönségre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Győri Virág (2014) A gyógyturizmus fejlődésének bemutatása Bács-Kiskun megyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Gál Máté Péter (2014) A közösségi oldalak szerepe az online marketingben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Göcző Ádám (2014) Budapest,Bécs,Prága versenyben az amerikai turistákért. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Göndöcs Bálint (2014) Az ifjúsági turizmus összehasonlító elemzése Magyarország és Spanyolország példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Göndöcs Zsófia (2014) Új trendek a kulturális turizmusban - Nyelvtanulás, mint az utazás motivációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hajduk Eszter (2014) "Egészségére!" - Lehet-e a pálinka a vidékfejlesztés alapja egy panyolai példán keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hajmási Márton (2014) Opticnet, a szakértő látszerész márka építése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hajner Anett (2014) Sátoraljaújhely sportcentrumának idegenforgalmi hasznosíthatósága. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Haller Orsolya (2014) Ökotermelés, biotáplálkozás, biotermékek – és ezek megjelenése a hazai vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Halász Ágota (2014) A Penny Market Kft. piaci és pénzügyi helyzetének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hamar Noémi (2014) Az ital fogyasztási szokások bemutatása koktélbárok példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hamarák István (2014) A francia gasztronómia részletes bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hantos Flóra (2014) A munkahelyi étkeztetés és irodai juttatások korrelációja a dolgozói elégedettséggel és ennek közvetett hatása a profitra egy internacionális cégnél globális szinten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hartmann Diána (2014) A Danubius Health Spa Resort Bük all inclusivvá válása és ennek hatása a szálloda eredményességére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hau Renáta (2014) A MÁTRAI Üveg-Tükör Kft. stratégiájának kidolgozása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hegedűs Boglárka (2014) A hagyományos és a mai modern cukrászat összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Heinemann Viola (2014) Sporttáplálkozás és az étrend kiegészítők, különleges táplálkozási célú élelmiszerek szerepe a sportteljesítményben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hertel Gábor (2014) A pénzügyi piacok változása és szabályozása, valamint a tőzsdei instrumentumok technikai elemzésen alapuló kereskedelmének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hertelendy Mátyás (2014) A Badacsonyi borvidék bemutatása, szerepe a regionális vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hojnyák Dalma (2014) A turizmus szerepének bemutatása Isztambulban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Honvédné Müller Hajnalka (2014) A COLOR PACK NYOMDAIPARI ÉS CSOMAGOLÓANYAG GYÁRTÓ ZRT. MARKETING TERVE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hornberger Szabina (2014) Az Audi Hungaria Motor Kft. tevékenysége, fókuszban a logisztikai tervezés projektmunkája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Horváth Anett (2014) New development possibilities in Keszthely. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Horváth Dorottya (2014) Holistische Denkweise als Erfolgspotenzial in der Hotellerie. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Horváth Renáta (2014) A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Horváth Richárd (2014) A Hévízi-tó és a köré épült gyógyturizmus nemzetközi viszonylatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Horváth Vivien (2014) Wine and health. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Horváth Janka (2014) A növényi tejek értékesítési sajátosságai és a fogyasztói szokások elemzése a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Iklódi Dóra (2014) A Példakép Alapítvány, mint civil vállalkozás szerepe a magyar vállalkozói kultúra megteremtésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Illés Edina Zita (2014) Az angol gasztronómia sajátosságai, különös tekintettel a Cornwall félszigetre és az ott élők étkezési szokásaira. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
István Balázs (2014) A hazai B2B elektronikus kereskedelem sajátosságai és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Iváncsics Mária (2014) A csokoládé múltja, jelene és jövője a magyarországi cukrásziparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Iváncsics Mária (2014) A csokoládé múltja, jelene és jövője a magyarországi cukrásziparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Jeszenszky Dániel (2014) A BA-HA-MA’S Kft logisztikai folyamatainak a bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Jurcsák Patrícia (2014) A hódmezővásárhelyi Ginkgo Hotel**** bemutatása, szolgáltatásainak és működési rendszerének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Jánosa Péter (2014) Gasztronómia a testépítésben - különös tekintettel a tömegnövelésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Karaszi Györgyi (2014) A beszerzés- és választékpolitika elemző bemutatása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kassa Márk (2014) EGY VÁLLALKOZÁS MŰKÖDÉSÉT BEFOLYÁSOLÓ KÖRNYEZETI TÉNYEZŐK ELEMZÉSE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kassai Lili (2014) Fogyasztói magatartásváltozás a turizmus piacán a digitális világ szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kasztner Fanni (2014) A magyarországi apartmanszállodák piaci helyzetének elemzése a Bliss Hotel and Wellness apartmanszálloda tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Katzenbach Klaudia (2014) Színház a turizmusban – turizmus a színházban? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kegyes Dóra (2014) Karbonsemleges szálloda a költséghatékony működésért és a fenntartható fejlődésért. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kelemen Ádám (2014) Az Aranybánya Üdülőpark komplex elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kenéz Timea (2014) A természetvédelmi területek látogatói marketingjének teljesítmény- és hatásvizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kerekes Regina (2014) Existenzberechtigung des Cafe'theks in Budapest. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Keviczky Krisztina (2014) Vásárlói magatartás az autóipar piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kicska Tamás (2014) A logisztika autóiparra gyakorolt hatásai a VW csoport példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kimball Dávid (2014) A comparative study of Russia and Hungary: Generational differences in their approach towards healthy eating. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Király Márta (2014) A Nyugat-Dunántúl, mint üdülőterület életciklusa és stratégiái (2000-2013). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kisgyörgy Dorottya (2014) Falusi magánszálláshelyek működése és turisztikai hasznosítása, különös tekintettel a Közép-dunántúli régióra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss Bernadett (2014) Vendéglátóipari tevékenységek és szolgáltatások bemutatása az Art Gastronomyn keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss Dóra (2014) Egész évben hűtünk-fűtünk, avagy az LG Electronics Magyar Kft lakossági légkondicionáló üzletágának marketing stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss Gergő (2014) BELÉPÉS A SZIGETELÉSI PIACRA, AVAGY A RAPIDSIL SYSTEM KFT. INNOVATÍV TERMÉKEI ÉS ÉRTÉKESÍTÉSI STRATÉGIÁJUK. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss Péter Lajos (2014) A MEGOSZTÁSOK GAZDASÁGTANÁNAK BEMUTATÁSA AZ Airbnb PÉLDÁJÁN KERESZTÜL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss Virág Zsuzsa (2014) A Kárpát-medence idegenforgalmi kínálatának fejlesztése, együttműködés az érintett országok, ill. régiók között. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss Vivien (2014) Fresh Hungary Kft. tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kodrucz Rita (2014) A gazdasági tényezők hatása az olasz és görög nemzeti konyhák kialakulására a XX.században. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Koffler Júlia (2014) A MRS HERSKIN designer táska márka külpiaci bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kollár Erika (2014) A Gyöngyös-Farkasmály pincesor turizmusfejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kondás Réka (2014) A személyiségtípus és a fogyasztói magatartás összefüggése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kovács Anita Fanni (2014) Fogyasztói magatartás és vásárlási szokások vizsgálata az állateledelek piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kovács Bianka (2014) Egy kastélyszálló perspektívái Tokaj-hegyalján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kovács Enikő Éva (2014) Az olívaolaj. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kovács Kinga (2014) A tengeri hajóutak turisztikai jelentőségének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kovács Viktória (2014) Kisvasutak szerepe az idegenforgalomban, a Szilvásváradi Állami Erdei Vasút és a budapesti Széchenyi-hegyi Gyermekvasút bemutatásán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kovács Richárd (2014) Biogazdálkodás, bio alapanyagok felhasználásának összehasonlítása, Budapest vezető éttermeinek példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kozma Fatima (2014) Mexikó turizmusának fejlődése és biztonságpolitikája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kozári Melinda (2014) A spanyol borok Spanyolország turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Krajnyik Cintia Dóra (2014) Budapesti luxusszállodák marketingtevékenységének összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kristóf Zoltán (2014) A Globe Trans Cargo Kft. marketingkommunikációjának értékelő elemzése és fejlesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kutrucz Emese (2014) A turizmus szerepe a dél-franciaországi Provence-Alpes-Côte d'Azur régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kádas Vivien (2014) Egy hazai vállalkozás működési hatékonyságának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kántor Csilla (2014) Az idegen nyelv használata a televíziós reklámokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kósik Lajos (2014) Bajor ételek kialakulása, szerepe a német vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Köblösová Gréta (2014) A turizmust élénkítő beruházás Zemplén szívében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kövér Nikolett (2014) A Contarex Agrotechnika Kft. áruforgalmi tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kőszeri Virág (2014) Büfék, falatozók piaci pozíciója, működtetésüknek, jövedelmezőségüknek elemzése konkrét példán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kővári Krisztina (2014) A dinamikus árképzésben rejlő bevételnövelési lehetőségek vizsgálata a turisztikai szolgáltató szervezeteknél, kiemelve a szállodai Revenue Management szerepét és fontosságát. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Ladoniczki Sára Kata (2014) „Szurkoljunk együtt, mint még soha!” Vodafone, mint a 2014-es Vízilabda Európa Bajnokság kommunikációs partnere. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Lajszner Lívia (2014) Európai uniós megvalósult pályázatok Gyöngyös közigazgatási területén található kereskedelmi szálláshelyeken. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Lakatos Barbara (2014) MagNet Bank létezésének indoklása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Lakatos Károly (2014) Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Lampert Lilla (2014) Az idegenforgalom statisztikai indikátorainak alakulása a németországi tübingeni régióban és ennek hatása a Romantik Hotel Kleber Post gazdálkodási mutatóira. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Linczmayer Eszter (2014) Mozgássérültek turizmusa Magyarországon, mint turisztikai termék, és ennek jelentősége az egészségturizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Lányi Nóra (2014) A kalandturizmus nemzetközi helyzete, kiemelten vizsgálva a hazai kiutazó piac jellemzőit. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
László Antónia (2014) Experience Creation Greater Information and Communication Technologies involvement in Event Management to meet the new consumer expectations. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Lőrincz Kata (2014) The Marketing Possibilities Of The Transdanubian Equestrian Tourism From The Mary Trail Perspective. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Madarász Dorina (2014) A környezetbarát fehéráruk és azok vásárlói szokásainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Mahunka Balázs (2014) Beiratkozástól az oklevél átadásig A BGF-KVIK tanulmányi szolgáltatásainak elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Major Attila (2014) A HU-GO elektronikus útdíjrendszer vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Major Luca (2014) Complex analysis of two different types of catering establishment. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Makai Henriett (2014) A Qpon múltja, jelene és jövője. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Mandjik Benjámin (2014) A halak, halfogyasztás és felhasználásuk a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Manek Fanni Bernadett (2014) Budapest és Bécs turizmusának kulturális-gazdaságtani összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Mannheim Anett (2014) A Helia-D újra pozicionálása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Ms Manvelyan Elmira (2014) Cross Cultural Difference in Global Advertising Investigated in Hungary and Russia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Maroshi Beáta (2014) A falusi turizmus jelentősége és szerepe a vásárosnaményi és a fehérgyarmati kistérségben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Marosán Brigitta (2014) A táplálkozás és egészségturizmus szerepe a magyar lakosság egészségtudatosságának alakulásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Marsa Pelágia (2014) A Havas és Tímár pincészet bemutatása, alkalmazható marketing eszközei és a borászatoknak járó uniós támogatások Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Metz Nadine Barbara (2014) Budai Vár rekonstrukció rövid távú illetve hosszú távú gazdasági hatása a Hilton Budapest szállodára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Mezősi Richárd (2014) Az Alexandra és a Bookline online könyvesboltok összehasonlítása, és online marketing eszközeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Mezőssy Réka Rita (2014) Tanulási zavarral küzdő diákok a szakoktatásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Mihály Gyula (2014) Az AL-KO marketingstratégiája és távlati piaci lehetőségei a fogyasztói piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Mihályi Júlia (2014) Új piaci szegmensek a hazai beutazó turizmusban: A fogászati turizmus vizsgálata Sopronban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Moharos Lilla (2014) Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Molnár Máté (2014) The importance, functions and role of a Guest Service Agent at Four Seasons Gresham Palace and other 5-star luxury hotels. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Molnár Pálma (2014) A Taghleef Industries Kft. logisztikai tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Molnár Tamás (2014) A bankkártyák szerepe a kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Mucsi Alexandra (2014) Personalprobleme in der österreichischen Hotellerie. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Munkácsi Péter (2014) A közösségi média, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatása az elméletben és a gyakorlatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Murvai Adrienn (2014) A gyógyszerlogisztika feltétel- és követelményrendszere a Trans-Sped Kft. gyakorlatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Mészáros Alexandra (2014) New trends in Hungarian Pálinka Market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Mészáros Dániel (2014) Ketten a nyeregben - a hazai kerékpársport szponzorációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Mészáros Janka (2014) Tunézia turizmusának komplex elemzése és jelentősége a magyarországi piac szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Mészáros Judit (2014) A cargo crime jelenléte napjainkban, és a megelőzésére létrejött Sectran Kft. bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Mód Dzsesszika (2014) Spa részleg kínálatának kialakítása a budapesti ötcsillagos szállodák esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Müller János (2014) A KICSI GOMBA JÁTSZÓHÁZ ÉS SÓBARLANG KFT. MARKETING TERVE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Enikő Nóra (2014) Wedding tourism. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Eszter (2014) A Nordtek Imexco Kft. készletgazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Ivett Krisztina (2014) A Magyar Turizmus Zrt. marketingkommunikációja és pr tevékenysége a Balaton régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Orsolya (2014) Egy osztrák családi vállalkozás helye az osztrák turisztikai piacon a Thermal-Badhotel Kirchler példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Orsolya (2014) Egy osztrák családi vállalkozás helye az osztrák turisztikai piacon a Thermal-Badhotel Kirchler példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Renáta Dalma (2014) Rund um Grün – Vom unscheinbaren Hotel am Wald zum nachhaltigen, top Tagungshotel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Tímea Andrea (2014) Marketing terv a Quick24 divatáru webáruház számára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nardai Eszter (2014) Egy specifikus szolgáltatást nyújtó kávézó üzemeltetésének és gazdálkodásának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nebojsza Zsófia (2014) A gyógyturizmus helyzete, szerepe, főbb fejlesztései az elmúlt 5 évben, Zala megyében A megye országos és regionális fürdőinek vizsgálata az elmúlt 5 év fejlesztései tekintetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Novák Zulejka (2014) Cukrászati termékek és technológiák változása hazánkban a XIX. századtól napjainkig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nyerges Vivien (2014) Kiskunmajsa turizmusának története, jelene és a fejlődés lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Németh Barbara (2014) Az utazási irodák és a szállodák közötti értékesítési kapcsolatok során felmerülő problémák kezelésének vizsgálata az InterContinental Budapestben a recepciós munkakör példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Németh Bálint (2014) A gyulai Elizatbeth Hotel ****superior tevékenységének bemutatása, gazdálkodásának és adóterheinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Opre Györgyné (2014) A szakképzés változásainak hatása a Balmazújvárosi Veres Péter Gimnázium és Szakképző Iskola életére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Orbán Eszter (2014) Irodalmi emlékhelyek a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Ordasi Natália (2014) Sonkák a spanyol gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pacsika Csilla (2014) An existing catering unit's developing plan. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pacsirszky Tamás (2014) A KFC útja a Lean világába. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pap Brigitta (2014) A Landliebe márka bevezetése a magyar piacra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Patai-Lázár Emese Julianna (2014) Az egészségturizmus keresleti és kínálati piacának elemzése Budapesten 2007 és 2014 között. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pataki Dóra (2014) A turizmus gazdasági szerepe és hatása, annak szocio-kulturális vetülete Olaszországban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Patócs Réka (2014) Pilgrim tourism in the 21st century presenting through accommodations on the Hungarian Saint James Way. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Petrányi László Tamás (2014) A 2013. évi Útdíj törvény hatásának vizsgálata a közúti fuvarozással, szállítmányozással foglalkozó KKV-k esetén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Peták Zsuzsanna (2014) A tokaji borvidék jelentősége a regionális vendéglátában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Piedl Regina (2014) Impact of economic crisis on the hotel industry In depth analysis of the outcomes during and after the 2008 crisis focusing on the Food & Beverage department of a 4-star hotel in Budapest. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pintér Anna Rita (2014) Religious tourism in Mecca, Saudi Arabia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pitlik Gabriella (2014) Az RFID technológia bevezetésének lehetőségei a SPAR-nál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Plaszkó Barbara Márta (2014) Gasztronómiai szokások vizsgálata a katolikus vallásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pluhár Bálint (2014) Szponzorálás és a mecenatúra szerepe a sportban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Poszovecz Eliza (2014) Réspiac feltárása a délkelet-ázsiai régióban - kiemelten Thaiföld önkéntes turizmusa. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pozsgai Dóra (2014) A világgazdasági válság és annak hatása a ciprusi turizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Prekopa Dalma (2014) Görög jegyek a magyar konyhakultúrában, avagy a két konyha hasonlóságai és eltérései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Prutti Claudia Maria (2014) Magyarországi mobiltelefon-szolgáltatók reklám tevékenységeinek összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pálfalvi Brigitta (2014) A Tokaji borok felhasználásának elemzése a magyar gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pálmai Bence (2014) Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Párzsi Helén (2014) Budapest Prága Bécs marketing-kommunikációjának összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pásztor Anna (2014) Hagyományostól eltérő fogyasztói igények a vendéglátásban - az inzulinrezisztencia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pátkai Anna (2014) „Több mint fürdő”-k avagy a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum, valamint a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pész András (2014) A természetes gyógy tényezőkre alapozó jövőbeni gyógy turisztikai fejlesztések Veresegyházon, és a Közép- Magyarországi versenytársak helyzete. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Péter-Klicsu Erzsébet (2014) Az Allianz Hungária Zrt. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztése online marketing eszközökkel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Radnai Kinga (2014) A kávéfogyasztási szokások hazánkban és szerepe napjaink kávézóiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Raffai Anna Réka (2014) Az "Amuse Bouche" és egyéb vendégváró falatok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Ragány Renáta Pálma (2014) Z generáció kutatás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Rajnai Richárd (2014) Egy sportrendezvény jelentőségének bemutatása Magyarországon a Gyulai István Memorial atlétikai verseny példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Rigó Alexandra (2014) A SPAR ÁRUFORGALMI, LOGISZTIKAI MUNKAFOLYAMATAINAK, TECHNOLÓGIÁJÁNAK, MUNKASZERVEZÉSÉNEK KRITIKAI ELEMZÉSE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Rizmajer Eszter (2014) A japán konyha, jellemző étkezési szokások és azok megjelenése a hazai vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Rizsányi Eszter (2014) CRM rendszer bevezetése a Dorsum Zrt-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Rozgonyi Zsófia (2014) A légi fuvarszervezés bemutatása a Geodis Calberson Hungaria Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Rácz Adrienn (2014) Vendégszegmens vizsgálat és értékesítési politika a Novotel Budapest Centrumban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Rácz Márta (2014) Entstehung der Kiskunságer Weinregion – Wie könnte ihre Reputation verbessert werden? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Répás Szilvia (2014) Budapesti kereskedelmi szálláshelyi kisvállalkozások sajátos létesítési, szervezési, működési és gazdálkodási kérdései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Said Sára Gülshan (2014) Egy kezdő vállalkozás üzleti terve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Sallai Daniella (2014) Craft beer manufactures in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Scheiling Katalin (2014) Buying behavior differences of the generations, in case of green fashion. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Schröder Maximilian Mathis (2014) Multichannel-Unternehmen contra Internet Pure-Player am Beispiel Media Markt und Redcoon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Sebestyén Judit (2014) The Potential of Film Tourism in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Seprős Dzsenifer (2014) A Vision Express arculatfrissítésének kutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Seres Péter (2014) Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Simon Lívia (2014) A judgemental study on corporate social responsibility. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Sipos Eszter Edit (2014) A Duna-Gerecse térség turisztikai fejlesztéseinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Sipos Krisztina (2014) Dark "Turizmus". Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Sipos Tibor (2014) Munkaerő-ösztönzés a magyarországi luxusszállodai piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Sipos-Erdősi Barbara (2014) Eger,Szekszárd és Villány borvidékek összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Somogyi Réka (2014) Bicskei Kistérség, Idegenforgalmi célú fejlesztések - komplex elemzés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Soós Emese (2014) Az emberiség remekműve: a pálinka Készítése Spiritus Primus módra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Starovoytova Evgenia (2014) An Exploratory Study of Russian Incoming Tourists’ Expectations and Satisfaction in Hungary as a Tourist Destination. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Steib Vanda (2014) Sporttourismus in München. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Alexandra (2014) Turisztikai imázs vizsgálat az Észak-Magyarország régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Dániel (2014) Gayvertisement - Do same advertisements, have same-sex. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Gábor (2014) Az indirekt beszerzés központosítása a Robert Bosch Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Gábor (2014) Piemont borászatának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Karolina (2014) Táplálékallergia, mint a vendégélményre negatívan ható tényező. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Mirella (2014) Budapest Főváros XIII. kerületének közbeszerzési eljárásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Mirella (2014) Budapest Főváros XIII. kerületének közbeszerzési eljárásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Nikolett (2014) „Bigo-ra fel!” Egy startup vállalkozás marketingstratégiájának bemutatása a Bigo Branden keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Ágnes (2014) Hőfokszabályozós kabát piaci bevezetése és reklámkampány terve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Szanyi Alexandra (2014) Heilwasser als bestimmendes Element in dem Tourismus von Hévíz. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szegedi-Kazatsay Eszter (2014) Az életstílus marketing megjelenése a Heinekenben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szeles Anita Nóra (2014) Rugalmas árpolitika a szállodaiparban és a Revenue Menedzsment gyakorlata a Danubius Hotel Gellért példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szilvainé Turi Anna (2014) The marketing positioning of the “EcoBoost” engine based on its environmental impacts. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szilvasán Eszter (2014) A szatmári térségek jellegzetes gasztronómiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szilvási Zsófia (2014) A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace bemutatása, gasztronómiája és helye a magyar szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szilágyi Domonkos (2014) A szolgáltató központok helyválasztása, hatása a gazdaságra és az anyavállalatra az IBM példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szin Violetta (2014) Analyse des Qualität-, und Beschwerdemanagements von zwei Accor Hotels. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szokolai Dóra (2014) A hagyma és annak felhasználása különböző nemzetek konyhájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szorgalmatos Dorottya (2014) Zsidó gasztronómiai hagyományőrzés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szurok Rebeka (2014) A Móri borvidék szerepe a helyi turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Széles Ágnes (2014) Analysis of the Hungarian Tourism Ltd.'s foreign representation's activity. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szücs Alexa (2014) Risk Management a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szűcs Imola (2014) Incredible dietary trends and special kitchen technologies nowadays. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Sófalvi-Nagy Bernadett (2014) A DRUTEX S.A. ellátási láncának kritikai elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Sóvágó Anikó (2014) A hátrányos helyzetű tanulók megsegítésének lehetőségei a magyar közoktatás rendszerében – két nyíregyházi középiskola összehasonlító elemzésének bemutatásával. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Takaró Márk (2014) Gasztronómiai irányzatok múltja,jelene és jövője a magyar vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tamaskovics Lilla (2014) A NESCAFÉ Dolce Gusto helyzete a kapszulás kávék piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tamaskovics Lilla (2014) Számokban utazunk - A szállodai mutatószámrendszer két oldala. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tamási Péter (2014) A Corwell Kft. tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tarjányi Réka (2014) A lovardák és lovastúra-vezetés helyzete Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tarány Regina (2014) The critical analysis of the trends of "Bergsommer" holiday type and its effect on the Austrian guesthouses. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Terbócs László (2014) Gasztroblogok a magyar gasztrokultúrában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Terejánszky Anna Klára (2014) Sportinfrastruktúra-fejlesztés és turisztikai hasznosítási lehetőségek Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Timaffy Zsófia (2014) Skiing as a way of life. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Treiber Erzsébet (2014) A hazai borpiac alakulása és fogyasztási szokásainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tsap Veronika (2014) Communication does not necessarily mean understanding. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tudja Mónika (2014) Közösségi média marketing a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Turóczy Judit (2014) Kisvállalkozások különböző pályázati lehetőségei a Békés Megyéért Vállalkozásfejlesztési Közalapítványnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tuzi Alexandra (2014) A Delforg Kft. áruforgalmának elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Adrienn (2014) A diétás étkeztetés megvalósításának lehetőségei a kereskedelmi vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Brigitta (2014) Higiéniai szabályok megnyilvánulása és jelentősége a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Eszter (2014) Fogyasztóvédelem a légiközlekedésben (a panaszkezelés szerepe konkrét eseten keresztül bemutatva). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Julianna (2014) Guerrilla marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Júlia (2014) Egy magyar étterem üzemeltetése Németországban, Düsseldorfban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Lilla (2014) Az élet éttermének - mint magyar tulajdonú franchise rendszernek - a bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Luca (2014) A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Török Csilla Anna (2014) Hungarikumok - A zserbó, mint Hungarikum. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Török Szilvia Tünde (2014) Tőzsdei instrumentumok fundamentális elemzésének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Ujszászi Klára Felícia (2014) Compare the training programs between a Hungarian and an American upscale hotels. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Urbán Emese (2014) Falusi vendéglátás a Tisza- tavi régió Heves megyei térségében, különös tekintettel Poroszló, Sarud, Újlőrincfalva, Tiszanána és Kisköre településekre- A poroszlói „Nagymama vendégház” bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Urfi Máté (2014) Analysing the methods of reaching a higher occupancy rate in hotels at lake Balaton, when facing the challenges of seasonality. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Uri Bernadett (2014) A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Vadász Tamás Viktor (2014) A Tisza-tó ökoturizmusa. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Vajkai Kriszta (2014) A Magyar Turizmus Zrt. Torkos Csütörtök elnevezésű kampányának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Van Vooren Carolien (2014) PRESENTATION AND ANALYSIS OF INTERNSHIP IN HOSPITALITY INDUSTRY AS A LEARNING TOOL FOR ENTRANTS. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Adél (2014) Feasibility study of a new restaurant. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Alexandra (2014) The functions, activities and importance of the Club Lounge in regards of Guest Relations at InterContinental Budapest. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Andrea (2014) Az Ibrányi járás romáinak ételei, étkezési szokásai a hétköznapokban és az ünnepeken. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Dóra (2014) Divatmárka piaci bevezetése - Egy divatmárka létrehozása, annak népszerűsítése és reklámozása-. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Nelli (2014) Az érzékszervi marketing alkalmazási lehetőségei a szállodai kommunikációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Patricia (2014) History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Rita (2014) Kistermelői és kézműves élelmiszertermékek megjelenése a hazai vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Viktória (2014) A pálinka, mint hungarikum szerepe a magyar gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Vivien Lilla (2014) Analysis of Emotional Intelligence and its Development Opportunities in the Hungarian Hotel Industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Zsófia (2014) Critical analysis and development of the current online marketing strategy of Jankovich Kúria Wellness Hotel****. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Éva Renáta (2014) Az A. Schulman Magyarország Kft. árpolitikájának elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Éva Renáta (2014) Az A. Schulman Magyarország Kft. árpolitikájának elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Vass Edit (2014) Az online marketing eszközeinek hatékony alkalmazása a turizmus területén a kőszegi Alpokalja panzió példáján bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Vass Nikolett (2014) Problémák és megoldások a Nemzeti Dohányboltok logisztikai folyamataiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Vass Szilvia (2014) Vállalati CRM rendszer bevezetésének hatása a kereskedelmi folyamatokra a Salzgitter Mannesmann Acélkereskedelmi Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Veresné Kerepesi Adrienn (2014) A mediterrán konyha jellemzői, étkezési szokások és azok megjelenése a hazai vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Vidi Sándor (2014) A vegán konyha hatása a magyar vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Vigh Dóra Krisztina (2014) Turisztikai imázs vizsgálat Abruzzo régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Villangó Ádám (2014) Pálinkafőzés, pálinkafogyasztás a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Vinczefi Éva Tünde (2014) Székelyföldi atyhai településen elhelyezkedő ingatlan hasznosításának turisztikai lehetőségei - különös tekintettel az agroturisztikai szolgáltatásokra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Vizy Márton (2014) A III. kerület arculata és városmarketingjének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Vámosi Attila (2014) A fenntartható fejlődés és a vállalati társadalmi felelősségvállalás kapcsolata a Duna Aszfalt Kft.-ben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Vígh Klaudia (2014) Kína és az Európai Unió kapcsolata, avagy Kína befolyása az Európai Unióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Wittmann Ádám (2014) Feasibility Study of a Special Food and Beverage Establishment. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Zaveczky Mariann (2014) A borfogyasztás élettani hatásai, borfogyasztási szokások és a kínálat elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Zettelmayer Tibor (2014) The global financial crisis and its effect to the Hungarian external economy. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Zhang Mengna (2014) A kínai gasztronómia – a kínai konyha és étkezési szokások – és megjelenése a magyar vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Zsellér Lolita (2014) Public relations tevékenység pozitív hatása egy állami intézményre, a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ Gyümölcstermesztési Kutatóintézetére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Zsiga Vivien (2014) A munkaerő-toborzás és a közösségi média oldalak kapcsolata A Hays Hungary Kft. közösségi médián keresztüli marketingtevékenységének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Zsótér Barbara (2014) A Csongrádi borvidék bemutatása, szerepe a regionális vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Zubora Katalin (2014) Campania régió turisztikai keresletének és kínálatának bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Ódor Balázs (2014) Japán konyhaművészetének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Óvári Ádám (2014) Co-branding’s effects on consumer perception and behavior with a focus on ingredient branding strategies. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Üveges Péter Attila (2014) Rendezvényszervezés és -lebonyolítás a Petneházy Club Hotelben, egy konkrét rendezvény példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.